تهران اقدسیه / تهران نارمک
هر روز هفته 24 ساعته

ارسال رایگان خودرو

اجاره خودرو را می توان در زمره خدماتی قرار داد که با وجود نو پا بودن در ایران، به خوبی توانسته جایگاه خود را در زمینه خدمات رسانی پیدا کرده و شرکت ها و مجموعه های اجاره خودرو که در ایران فعالیت می کنند، تمام تلاش خود را می کنند تا در این زمینه، به خصوص اجاره ماشین بدون راننده و یا اجاره ماشین با راننده؛ بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. امروز می‌خواهیم درباره تحویل خودرو در محل صحبت کنیم، پس همراه ما باشید.

شعبه رسمی اجاره خودرو

مجموعه های اجاره خودرو معمولا یک دفتر به عنوان شعبه رسمی خود دارند که تمامی خدمات مانند اجاره ماشین را از آن جا انجام می دهند، اما با بالا رفتن تقاضا برای اجاره خودرو در شهر های مختلف ، این مجموعه ها نیز به گسترش خدمات خود پرداخته اند. در ادامه این مقاله می خواهیم به این سوالات پاسخ دهیم که اگر از خدمات اجاره خودرو مجموعه رنت اتو استفاده کنیم امکان تحویل خودرو در محل مورد نظر ما امکان پذیر است؟ آیا می توان خودرو را در یک شهر تحویل گرفت و در شهری دیگر تحویل داد؟ با ما همراه باشید.

امکان تحویل و عودت خودرو در محل مورد نظر وجود دارد؟

در پاسخ باید بگوییم که بله. شما هنگام استفاده از خدمات اجاره خودرو رنت اتو می توانید ماشین خود را در محل مورد نظر تحویل بگیرید و در مکان مورد نظر خود بازگردانید.

برای اجاره خودرو لوکس آن هم به صورت رزرو رایگان با شرایط استثنایی با شماره 09121220554 تماس بگیر …!!!

تحویل و عودت در مکان مورد نظر هزینه اضافی دارد؟

اگر مدارک لازم برای اجاره خودرو را ارائه دهید و خودروی خود را در دفتر مرکزی تهران تحویل بگیرید و یا برگردانید هزینه ای اضافی لازم نیست به مجموعه اجاره خودرو پرداخت کنید. اما اگر در مکان هایی غیر از شعبه مرکزی مجموعه اجاره خودرو رنت اتو تصمیم به تحویل و عودت خودرو نمایید، بنا به مسافت، باید هزینه ای مازاد کرایه خودرو پرداخت کنید.

در چه مکان هایی امکان تحویل و عودت خودرو وجود دارد؟

شما می توانید در فرودگاه مهرآباد و یا فرودگاه امام، منزل و یا هتل خود در تهران، شهر های شیراز، اصفهان، بندرعباس و دیگر شهر های ایران اقدام به تحویل و عودت خودرو نمایید.

در نهایت میتوانیم بگوییم که مجموعه ما یعنی کرایه اتومبیل رنت اتو هدف این را دارد که شما عزیزان با شرایطی آسان و کم ترین هزینه؛ تجربه رانندگی و استفاده از لوکس ترین ماشین ها را داشته باشید .

هدف ما لذت بردن شما از ثانیه هاست ….

Call Now Buttonبرای اجاره خودرو کلیک کنید