رنت اتو ، اجاره خودرو تهران اجاره خودرو امام خمینیاجاره خودرو دبی

تهران اقدسیه / تهران نارمک
هر روز هفته 24 ساعته

استعلام موجودی ماشین و رزرو خودرو آنلاین

اجاره ماشین در فرودگاه امام واجاره ماشین در فرودگاه مهرآباد

اجاره ماشین لوکس با بهترین قیمت و شرایط آسان اجاره خودرو در ایران/دبی/ترکیه ؟

اجاره ماشین در فرودگاه امام خمینی تهران و اجاره ماشین در فرودگاه مهرآباد

رنت اتو مهمترین دستاورد خود را رضایتمندی مشتریان در اجاره خودروهای لوکس میداند. رنت اتو دارای مجموعه متنوعی از ماشینهای لوکس در تهران , دبی و ترکیه میباشد. خودروهای مدل بالا با کارکرد کیلومتر پایین که با شرایط آسان. امکان اجاره خودرو را برای مشتریان فراهم میکند.خدمات ارائه شده در زمینه کرایه خودرو در تهران و دیگر شهرها شامل رنت خودرو بدون راننده میباشد. قیمت اجاره ماشین با توجه به نوع خودرو و تعداد روز متغیر است. رنت اتو برای مشتریان خود این شرایط را فراهم آورده. هرچه تعداد روز اجاره خودرو بیشتر باشد هزینه کرایه شامل تخفیف ویژه خواهد بود. رنت اتو همچنین برای مشتریان عزیز تخفیفات فصلی در اجاره ماشین در نظر میگیرد.

شرایط و مقررات بیمه اجاره خودرو

بیمه اجاره ماشین در ایران چه میزان خسارت را قبول میکند؟؟؟

تمامی خودروهای شرکت اجاره خودور رنت اتو دارای پوشش کامل بیمه بدنه و ثالث خودرو میباشند. در صورت هرگونه حادثه شخص اجاره کننده ماشین مسئولیت پرداخت تنها فرانشیز بیمه را بعهده دارد. همچنین رنت اتو با همکاری با  بیمه های اجاره خودرو شرایط ویژه ای فراهم کرده.شما با برداخت هزینه بیمه CWD میتوانید از پوشش کامل اجاره ماشین برخوردار شوید.

مراحل رزرو خودرو

از کجا بدونم ماشین انتخابی من موجوده ؟ چطور رزرو کنم؟ آیا میتوانیم ماشینو درب منزل در تهران یا فرودگاه امام یا مهرآباد تحویل بگیرم؟

برای رزرو ماشین از سایت رنت اتو ؛ دست شما به شدت باز هست. به این صورت که شما می‌توانید بر اساس نوع برند و یا سبک ماشین . ماشین مورد نظرتان را دربازه زمانی دلخواه خودتان به صورت روزانه و یا هفتگی و یا ماهانه اجاره کنید. برای این کار کافیست روی یکی از برندهای خودرو و یا سبک‌های خودرو بر اساس نیاز و علاقه‌مندیتان کلیک نموده. سپس از بین لیست ماشین‌های ارائه شده ؛ روی ماشین دلخواهتان کلیک کنید . بعد از وارد شدن به صفحه ماشین داخل صفحه تقویمی قرار داده شده که موجودی ماشین را نشان میدهد. فرم مربوط به مشخصات خود را به همراه تاریخ تحویل و عودت ، محل مربوطه و … را کامل نمایید. تا ماشین شما در ساعت دلخواه برای شما رزرو شود. توجه داشته باشید در صورت ارسال درخواست تا کمتر از 30 دقیقه رزرو شما نهایی میشود . پس از تایید محل دریافت اجاره ماشین مشخص کنید.اجاره خودرو در فرودگاه امام , اجاره ماشین در فرودگاه مهرآباد یا تحویل درب منزل را انتخاب کنید

pexels photo 165888 150x150 - اجاره خودرو در تهران
مدارک لازم برای اتباع خارج از کشور ؟داشتن حداقل سن 20 سال + گواهینامه رانندگی بین المللی + پاسپورت کشور مقیم+ پرداخت مبلغ ودیعه نقدی ( دیپوزیت)
pexels photo 57759 150x150 - اجاره خودرو در تهران
مدارک لازم برای اتباع مقیم ایران؟ داشتن حداقل سن 20 سال + گواهینامه رانندگی + گواهی و مدرک معتبر شغلی + یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو + پرداخت مبلغ ودیعه نقدی ( دیپوزیت)

مزیت شرکت اجاره خودرو ما در چیست ؟؟؟

چطور مشتری همیشگی اجاره ماشین شویم ؟؟؟

تفاوت برجسته اول برای بحث قیمت گذاری اجاره خودرو است . قیمت گذاری  .متناسب با سال ساخت و کیلومتر کارکرد خودروها

مهمترین دستاورد رنت اتو با بیش از یک دهه تجربه ، کسب رضایتمندی کامل مشتری اجاره ماشین است .خدمات ما اجاره خودروهای لوکس و ماشین های تشریفاتی مدل بالا با کارکرد پایین می‌باشد 

دلیل دیگر رضایت و اعتماد مشتریان نسبت به رنت اتوعدم دریافت تضامین غیر موجه است . داشتن شرایط ویژه اجاره خودرو برای کارمندان و شرکت ها می‌باشد

شفاف سازی کلیه نکات کلیدی اجاره ماشین از جمله مسئولیت های مالی مشتری و میزان پوشش کامل بیمه 

چرا اجاره ماشین بدون راننده؟!

رنت ماشین بدون راننده چه مزایایی دارد؟؟

امروزه دیگر برای امور مختلفی چون اجاره ماشین عروساجاره ماشین لوکس ، اجاره ماشین تشریفاتی ، اجاره ماشین برای ترانسفر فرودگاهی و …  نیازی به خرید ماشین و پرداخت هزینه‌های زیادی نیست. بلکه شرکت اجاره ماشین رنت اتو با اجاره انواع و اقسام خودروهای لوکس  ایرانی و خارجی .اقدام به براورده کردن نیازهای شما به آسان‌ترین شکل ممکن کرده‌ است.دلیل پیشنهاد اجاره ماشین بدون راننده در اختیار داشتن خودرو در مراسم عروسی است. اگر هدف از اجاره ماشین رفتن به مسافرت ویا رنت خودرو برای گردش است . شما میتوانید از خدمات کرایه اتومبیل بدون راننده نهایت استفاده را ببرید .

قیمت واقعی اجاره ماشین بدون راننده ؟!

علت تفاوت قیمت اجاره خودرو در موسسات کرایه اتومبیل؟؟؟!

کلیه‌ تعرفه و قیمت‌های ارائه شده در آژانس اجاره‌ ماشین لوکس رنت اتو متناسب و استاندارد می‌باشند .اگر انتخاب شما رنت اتو هست هیچ جای نگرانی در این زمینه نخواهید داشت‌. رنت اتو برای مشتریان ثابت و همیشگی خود نیز تخفیفات ویژه‌ایی دارد . به جرئت می‌توان گفت ارزان‌ترین و البته با کیفیت ترین خدمات را در زمینه‌ اجاره‌ ماشین دارد .همشهریان تهرانی و شهرستانی امکام اجاره خودرو با شرایط آسان را دارند. ولی چرا قیمت اجاره خودرو در موسسات کرایه ماشین  با هم فرق میکند ؟مهمترین دلیل تفاوت قیمت اجاره ماشین مدل سال خودرو خارجی است. دلیل دوم میزان کارکرد کیلومتر ماشین است .بصورت کلی قیمت اجاره خودرو با قیمت روز خودرو مرتبط است. یعنی خودرویی که تصادف کرده ارزان تر و بهمان نسبت اجاره اوون کمتر است.ولی باید در نظر داشته باشید اگر قصد اجاره ماشین ماهانه دارید بدنبال اجاره خودرو سلامت  باشید .

چرا از رنت اتو ماشین اجاره کنیم ؟؟

شرکت رنت اتو با داشتن بیش از 100 خودرو لوکس و ماشین مدرن؛ خدمات اجاره خودرو رو به سرتاسر ایران ارئه می‌دهد
 

تحویل در محل

اجاره ماشین رنت اتو، اتومبیل مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن در مکان مورد نظرتان تحویل می‌دهد

 

رزرو رایگان

خیلی راحت می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ایی خودرو مورد نظر خودتون رو با یک تماس رزرو کنید

 

سلامت فنی و بدنه

اجاره ماشین رنت اتو از لحاظ سلامت فنی و بدنه، اتومبیل های خود را هنگام اجاره ضمانت میکند.


اجاره ماشین در تهران

موسسه اجاره ماشین رنت اتو

اگر اهل شهر تهران هستید یا قصد سفر به تهران را دارید داشتن یک وسیله نقلیه نیاز شماست. درصورتی که به دلایل متعدد نیاز به خودرو داشتید میتوانید از خدمات  اجاره ماشین در تهران استفاده کنید. موسسه رنت اتو ، آماده ارائه انواع خودروهای لوکس به شما عزیزان در شهر بزرگ تهران می‌باشد .شما میتوانید با اجاره ماشین در تهران تجربه رانندگی در این شهر بزرگ و به عبارتی پایتخت را داشته باشید. همچنین میتوانید از خدمات ویژه اجاره خودرو رنت اتو بهره ببرید .از جمله اجاره ماشین بدون راننده در تهران ،اجاره ماشین در فرودگاه امام،اجاره ماشین در فرودگاه مهرآباد .با اجاره خودرو از رنت اتو میتوانید ماشین اجاره شده را در هر نقطه تهران تحویل بگیرید.

اجاره خودرو بدون چک و ودیعه

شرایط آسان کرایه ماشین در تهران و سایر شهر‌ها

شرایط و مدارک لازم برای اجاره ماشین جزو یکی از مهمترین سوال های اجاره کنندگان ماشین است. ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا برای مشتریان خود شرایط خیلی آسانی برای اجاره ماشین در نظر بگیریم. حتی شرایط اجاره ماشین بدون چک واجاره خودرو بدون سند را برای مشتریان گرد آورده‌اییم.تلاش ما بوجود آوردن شرایط اجاره خودرو برای همه هوطنان است. شما عزیزان می‌توانید با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی موسسه رنت اتو تماس حاصل فرمایید. تا با توجه به شرایط شما، مدارک لازم و مورد نیاز برای اجاره ماشین را به شما پیشنهاد دهند.رنت اتو با در نظر گرفتن شرایط آسان اجاره ماشین سهم زیادی در صنعت اجاره خودرو دارد.همچنین در آخر برای اطلاع از شرایط اجاره ماشین بدون سند و چک اینجا کلیک کنید …!!!

سوالات متداول اجاره ماشین

موسسه اجاره ماشین رنت اتو

چگونه از رنت اتو ماشین اجاره کنیم ؟

کافی است که به وب سایت ما یعنی rentauto.ir وارد شده و سپس بعد از انتخاب برند ماشین و سبک ماشین ، 2 راه‌کار برای رزرو ماشین ها برای شما عزیزان موجود می‌باشد. اولین راهکار برای رزرو این است که وارد صفحه ماشین مورد نظرتان شده و با استفاده از فرم رزرو موجود در صفحه ، اقدام به رزرو ماشین مورد نظرتان در موعد مقرر انتخابی از خودتان کنید. اما راه‌کار دوم برای رزرو ماشین مورد نظرتان با بهترین قیمت در مقایسه با سایر موسسات اجاره ماشین ، تماس گرفتن با یکی از دو شماره 09121220554 و یا 09122404145 می‌باشد.

شرایط اجاره ماشین بدون راننده

درصورت اجاره ماشین بدون راننده نیاز به ضمانت و وثایق زیر می‌باشد:

– ودیعه (دیپوزیت) به ارزش ۴ درصد قیمت ماشین

– چک یا سفته به ارزش ماشین

– مدارک شغلی

– مدارک محل سکونت

حداقل مدت زمان اجاره ماشین به چه صورت است ؟

موسسه اجاره ماشین رنت اتو یکی از تخصصی‌ترین آژانس‌های اجاره ماشین در شهر بزرگ تهران است که خودرو‌های خود را از هر لحاظ آماده‌ی استفاده‌ی شما عزیزان می‌کند. از این لحاظ موسسه رنت اتو هیچ‌گونه محدودیت خاصی در مورد مدت زمان اجاره ماشین ارائه نمی‌دهد؛ لذا شما عزیزان می‌توانید با مجموعه ما از یک روز تا یک ماه و حتی بیشتر ، خودرو دلخواهتان را با توجه به سبک و برند خاص خودتان به صورت کامالا آنلاین اجاره کنید.

نحوه محاسبه قیمت اجاره ماشین در رنت اتو به چه صورت است ؟

نحوه محاسبه قیمت اجاره ماشین در مجموعه رنت اتو ، بر اساس مدت زمانی است که شما ماشین دلخواه خودتان را اجاره می‌کنید.

محل تحویل و بازگشت ماشین به چه صورت است ؟

محل تحویل و بازگشت ماشین ، توسط شما عزیزان کرایه کننده گزیده می‌شود. با توجه به در دسترس بودن خدمات موسسه اجاره ماشین رنت اتو در سرتاسر ایران ، این گزینه برای شما مهیا است که ماشین دلخواه خودتان را در شهر مبدا تحویل بگیرید و در شهری دیگر عودت دهید.

شرایط تحویل ماشین در فرودگاه‌های مختلف کشور

ترانسفر فرودگاهی به وسیله‌ی نقلیه و اتومبیلی گفته می‌شود که رفت و آمد مسافران از مبدا به فرودگاه و از فرودگاه به مقصد را اجرا می‌نماید. تمامی تور‌ها و هتل‌ها معمولا آن را داشته و مشتریان خود را در این حین جابه جا می‌نمایند. در حالت‌های معمولی ترانسفر با وسایلی همچون اتوبوس و یا ون انجام می‌شود ولی در موارد خاص و استثنایی مسافران برای خود تاکسی‌ می‌گیرند. بیشتر هتل‌های ایرانی نیز خدمات ترانسفر را داشته و به مشتریان و متاضیان ارئه می‌دهند. موسسه‌ اجاره ماشین رنت اتو نیز آمادگی همکاری با این هتل‌ها را داشته و بهترین و لاکچری‌ترین اتومبیل‌های خود را در اختیار هتل‌ها با مناسب‌ترین و ارزان ترین قیمت‌ها قرار می‌دهد، تا مسافران خارجی و داخلی را در بهترین حالت ممکن ترانسفر نمایند.

هنگام تصادف با ماشین اجاره ایی پرداخت خسارت به چه صورتی است؟

یکی از مهم ترین نگرانی‌های درخواست‌کنندگان خدمات اجاره ماشین بدون راننده ، درباره تصادف و خسارت های احتمالی هست؛ پوشش های بیمه ای کامل ، درصد بالایی از این تیپ خسارت ها را شامل می‌شود تا در هنگام به وجود آمدن حوادث احتمالی، ضرری شامل حال شما عزیزان نشود.

چرا باید از رنت اتو ماشین اجاره کنیم ؟

در موسسه اجاره ماشین رنت اتو خبری از وجود واسطه نیست و این به این معنی هست که تمامی ماشین های موجود در موسسه به صورت اختصاصی برای این موسسه بوده و دست هیچ واسطه‌ایی درمیان نیست ؛ نبود واسطه یعنی تضمین قیمت برای اجاره ماشین ! به همین خاطر ، موسسه رنت اتو هیچ‌گونه تایم محدود و مشخصی را برای مدت زمان اجاره ماشین توسط شما عزیزان مشخص نمی‌کند. از سوی دیگر، رویکرد رنت اتو، خدمات اجاره ماشین را بدون نیاز به ارائه هرگونه سند، چک، سفته برای شما عزیزان فراهم می‌کند. از جمله شرایط آسان اجاره ماشین رنت اتو ، امکان رزرو اجاره ماشین به صورت کاملا آنلاین هست. بعلاوه، زمان و محل دریافت ماشین نیز توسط شما خوبان تعیین می‌شود. از جمله بقیه ویژگی‌های منحصر به فرد مجموعه رنت اتو در خدمات اجاره ماشین بدون راننده ، ارائه پشتیبانی 24 ساعته در هر نقطه از ایران می‌باشد. تعویض ماشین در صورت به وجود آمدن هرگونه نقص فنی ، ارائه پوشش‌های بیمه‌ایی کامل و ده ها مزیت دیگر، رنت اتو را به یکی از برجسته‌ترین موسسات اجاره ماشین تبدیل کرده است.

برای کدام شهرهای کشور خدمات اجاره ماشین موسسه رنت اتو قابل دسترس است ؟

با توجه به در دسترس بودن رنت اتو ، امکان دریافت خدمات اجاره ماشین در اکثر نقاط و شهرهای کشور عزیزمان ایران امکان پذیر است. برای مثال، اجاره ماشین در تهران ، اجاره ماشین در مشهد ، اجاره ماشین در کیش ، اجاره ماشین در رشت ، اجاره ماشین در کرمان و دیگر شهرها امکان پذیر است.

امکان دریافت پشتیبانی موقع اجاره ماشین وجود دارد ؟

بله حتمی . مجموعه تیم پشتیبانی موسسه رنت اتو ، در هر 7 روز هفته ، به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان اجاره کننده می‌باشند. شما می‌توانید از طریق یکی از دو شماره 09121220554 و یا 09122404145 با ما در تماس باشید.

کاربرد و مزیت‌های کرایه ماشین تهران دبی و استانبول

اجاره خودرو در دبی , اجاره خودرو در استانبول و اجاره خودرو در فرودگاه امام

از جمله کاربردها میتوان به اجاره ماشین برای مسافرت و اجاره خودرو برای قرارهای کاری اشاره کرد.کسانی که قصد مسافرت به دبی یا ترکیه را دارند.احتمالا براتون شرایطی پیش آمده که احساس نیاز به ماشین آن هم به صورت بدون راننده داشته باشید؛ حتی شاید قصد سفر دسته جمعی با خانواده خود یا نزدیکانتان را داشته باشید . به خاطر کمبود وسیله نقلیه شخصی، تمایل داشته باشید یک ماشین بدون راننده در اختیار خود داشته باشید. حتی ممکن است ماشین شخصی شما به دلیل  نقص فنی و … غیر قابل استفاده شده باشد . و در زمان تعمیر آن قصد کرایه ماشین در تهران داشته باشید. در آخر شاید هم ماشین جدیدی برای خود خریداری کرده‌اید اما هنوز به دستتان نرسیده است.پیشنهاد ما به شما کرایه ماشین ، یا اجاره اتومبیل بدون راننده می‌تواند مشکلاتی که برای شما پیش آمده را حل نماید.

خدمات اجاره ماشین رنت اتو

بدون هیچ تردید قیمت زیاد خودروهای لوکس و هزینه بالای نگهداری یکی از مهمترین علل کم شدن استفاده از خودروهای شخصی میباشد.اگرچه به منزله انجام کارهای روزمره و شخصی خودتان نیاز به خودرو شخصی دارید اما اجاره ماشین رنت اتو در تهران و کرایه اتومبیل لوکس در سایر شهرهای ایران بهترین انتخاب برای شماست تا برای مسافرت یا قرارهای کاری خود از داشتن یک خودروی لوکس بهره مند شوید.کرایه ماشین در تهران این پوئن رو به شما می دهد تا بدون اینکه جریمه بشوید ، از طرح ترافیک اجاره ماشین رنت اتو بهره مند بشوید.یکی از مزیت های رنت اتو بهره مندی از طرح ترافیک،اینترنت پر سرعت و صندلی کودک در صورت نیاز میباشد با رنت خودرو سفرهای خود رو با امنیت و آسایش بیشتر سپری کنید.

همکاری با رنت اتو

موسسه اجاره خودرو رنت اتو از همه عزیزانی که دارای خودروهای سواری، شاسی بلند لوکس و مدل بالا هستند جهت همکاری با ما در زمینه خودروهای تشریفاتی با راننده و ماشین عروس و تورهای داخلی تهران و شهرستان‌ها دعوت به همکاری می‌نماید. لطفا جهت هماهنگی‌ و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09121220554 تماس حاصل فرمایید. همچنین موسسه اجاره خودرو رنت اتو از همه عزیزانی که مایل به سرمایه گذاری در کسب و کاری مطمئن و تضمین شده هستند؛ دعوت به همکاری می‌نماید. شما عزیزان می‌توانید با عقد قرارداد سرمایه گذاری با موسسه اجاره خودرو رنت اتو در این حرفه سرمایه گذاری کنید و وارد عرصه اجاره خودرو شوید. جهت هماهنگی با موسسه اجاره خودرو رنت اتو با شماره 09121220554 ؛ تماس حاصل نمایید.

اجاره ماشین عروس

موسسه اجاره ماشین رنت اتو در رویایی‌ترین شب زندگیتان در کنار شما خواهد بود. خدمات متنوع ارائه شده اجاره ماشین عروس در دو مدل خدمات اجاره ماشین با راننده و اجاره ماشین بدون راننده می‌باشد. لیست ماشین های موجود برای اجاره ماشین عروس با توجه به بودجه‌ای که شما در نظر دارید، به‌صورت ساعتی و روزانه کرایه داده می‌شوند.


اجاره ماشین با راننده

از هر کجای میهن عزیزمان ایران که باشید، می‌توانید از ماشین های اجاره‌ایی با راننده موسسه رنت اتو بهره‌مند شوید. برای اجاره ماشین با راننده نیاز به هیچ مدرکی نیست!!!!! به عبارتی موسسه رنت اتو این شرایط و اوضاع را برای مشتریان عزیز خود فراهم کرده تا بدون مدرک ماشین مورد علاقه‌شان را کرایه کنند. در صورتی‌ که ماشین هدف خود را با راننده اجاره کنید؛ موسسه دیگر هیچ مدرک مشخصی را از شما تحت عنوان ضمانت دریافت نمی‌کند و تمام مسئولیت ماشین بر عهده خود راننده موسسه خواهد بود.

اجاره ماشین بدون راننده

اجاره ماشین بدون راننده در تهران و سایر شهرستان‌ها ، با قیمت‌های بسیار مناسب و شرایطی بسیار آسان، جزو خدمات ویژه و برتر موسسه رنت اتو می‌باشد. تنها با یک تماس تلفنی یا زا طریق سایت rentauto.ir می‌توانید از قیمت اجاره ماشین بدون راننده و شرایط اجاره ماشین در تهران و سایر شهرستان‌های موجود مطلع شوید. موسسه اجاره ماشین رنت اتو موقع قرارداد اجاره ماشین‌ های بدون راننده خود برای ضمانت ؛ یک فقره چک به مبلغ ماشین مورد نظر شما، سند مالکیت و مدرک شغلی معتبر از اجاره گیرنده ماشین را دریافت می‌کند. مدارک دریافت شده در زمان بازگشت ماشین به شما عزیزان برگردانده می‌شود. کلیه ماشین های موسسه رنت اتو در حد نو بوده و با کیفیت خوبی ارائه می‌شوند. اجاره ماشین بدون راننده نیز شامل کرایه خارج از شهر و کیلومتر اضافه و ساعت اضافی نیز می‌شود که در موقع عقد قرارداد تمامی موارد مورد نظر ذکر می شوند.


تاریخچه اجاره ماشین

دانسته‌هایی قدیمی از تاریخچه کرایه ماشین

داستان اجاره ماشین برمی‌گردد به سال 1916 که در آمریکا شروع شد. نخستین بار شخصی به نام جو ساندرز خودرو فورد خودش را به بازرگان‌های محلی اجاره داد. اما نحوه اجاره ماشین توسط او هم جالب هست. به این صورت که وی یک کیلومترشمار روی خودرو خودش نصب کرد . قرار بر این گذاشت به ازای هر یک مایل مسافت مبلغ 10 سنت بابت اجاره ماشین خودش دریافت کند. وی پس از انجام این کار تصمیم به برپاکردن یک شرکت برای اجاره ماشین افتاد .سپس شرکت اجاره ماشین ساندرز را در سال 1925 راه انداخت. برای اینکه بیشتر با تاریخچه اجاره ماشین آشنا شوید، اینجا کلیک کنید !!

مقالات موسسه رنت اتو

خبرنامه روزانه رنت اتو

درباره اجاره ماشین رنت اتو

رزرو خودرو کمتر از یک دقیقه

رنت اتو فعالیت خود را در زمینه اجاره ماشینهای ایرانی و کرایه خودروهای خارجی با هدف رضایت مشتری آغاز کرد. این موسسه اجاره ماشین در ابتدای راه، فعالیت خود را در سطح شهر تهران آغاز کرد. اما امروز بعد از چندین سال فعالیت  متوالی در بیشتر شهرهای ایران فعالیت دارد. به مانند تبریز ، شیراز ، اصفهان ، شمال و … آماده ارائه بهترین و برترین خدمات اجاره ماشین به شما عزیزان می‌باشد. موسسه اجاره ماشین با چشم‌اندازی چندین ساله بر اساس محوریت اعتماد به مشتری . امکان اجاره ماشین با شرایط بسیار آسان مانند اجاره ماشین بدون سند ، بدون چک را فراهم کرده است.

موسسه اجاره ماشین رنت اتو ؛ تحت عناوین اجاره دهنده و اجاره گیرنده ماشین های  لوکس و روز دنیا است. با بیش از چندین سال سابقه کار در این زمینه، جزء یکی از بزرگترین و برترین موسسات اجاره ماشین در شهر بزرگ تهران میباشد .. رنت اتو با دارا بودن بیش از 40 دستگاه خودرو ؛ اعم از خودروهای داخلی و خارجی لوکس ؛ یکی از برترین موسسات کرایه ماشین در ایران است.

برای اطلاع از قیمت خودرو های اجاره ای به صفحه لیست قیمت اجاره ماشین مراجعه فرمایید .

همه چیز درباره اجاره خودرو در تهران

خبرنامه روزانه رنت اتو

در این مقاله، به بررسی اجاره خودرو در تهران خواهیم پرداخت و ثیمت و شرایط و همه جوانب را مورد بررسی قرار خواهیم داد. این تحقیق درصدد است تا به دقت اسباب‌کشی کند که چرا افراد در تهران به اجاره خودروی شخصی به جای خرید آن روی آورده‌اند و چگونه این تصمیم تأثیرات گسترده‌ای بر روی ساختار مواصلات شهری و نیز نیازها و توقعات جامعه دارد.

استفاده از خودروهای اجاره‌ای به عنوان یکی از راه‌های مواصلاتی محبوب در شهرهای بزرگ، به ویژه تهران، رو به گسترش و تحولات جدیدی در دهه‌های اخیر گرفته است. این پدیده نه تنها نشان‌دهنده تغییرات در نگرش جامعه به مسائل حمل و نقل است، بلکه نمایانگر نیازهای متغیر افراد در مواجهه با چالش‌های شهری نیز می‌باشد. در این راستا، بازار اجاره خودرو در تهران به عنوان یک صنعت پویا و پررونق در حال شکل‌گیری است که تأثیرات گسترده‌ای بر تفکرات و عادات جامعه ایجاد کرده و همچنین با چالش‌ها و موانع خود مواجه است.

اشرایط اجاره خودرو در تهران بدون راننده

اطلاعات اجاره خودرو در تهران بدون راننده برای افراد مقیم ایران و خارج از کشور به شرح زیر است:

برای افراد مقیم ایران:

  1. ارائه گواهینامه رانندگی
  2. ارائه کارت شناسایی معتبر
  3. ارائه مدرکی که نشان‌دهنده‌ شغل اجاره‌ گیرنده خودرو باشد
  4. ودیعه ضمانت نقدی
  5. چک یا سفته صیادی

برای افراد مقیم خارج از کشور:

  1. گواهینامه‌ بین‌المللی رانندگی یا گواهینامه‌ کشور محل زندگی
  2. ودیعه نقدی یا (deposit)
  3. ارائه کپی پاسپورت برای اجاره خودروهای اقتصادی
  4. ارائه اصل پاسپورت برای اجاره خودروهای لوکس

برای گردشگران:

  1. ارائه تصویر پاسپورت
  2. آیدی کارت و گواهینامه بین‌المللی

در هر یک از موارد فوق، توجه به قوانین و مقررات مربوطه و همچنین نکات اجاره‌گیرنده خودرو حائز اهمیت است. برای اطمینان از شرایط دقیق، توصیه می‌شود با ارائه‌دهنده خدمات اجاره خودرو مورد نظر تماس بگیرید و اطلاعات به‌روز را دریافت کنید.

شهری‌ تان به شما کمک کند.

رنت اتو بزرگترین مرجع اجاره خودرو ، اجاره ماشین در دبی ، اجاره خودرو در تهران می باشد.

Car rental in Tehran - اجاره خودرو در تهران

شرایط اجاره خودرو در تهران بدون راننده

شرایط اجاره خودرو در تهران با راننده

ما به مشتریان خود خدمات اجاره خودرو در تهران با راننده ارائه می‌دهیم با شرایطی کاملاً متفاوت. برای اجاره خودرو با راننده در تهران، متقاضیان نیازی به ارائه هیچ مدارکی ندارند. آن‌ها می‌توانند بدون هیچ مسئولیتی خودروهای مورد نظر خود را با یک راننده مجرب و آشنا با امور تشریفاتی در اختیار داشته باشند. ما همواره با ارائه قرارداد رسمی توانسته‌ایم رضایت مشتریان را جلب کنیم.

خودروهای اجاره‌ای با راننده به صورت ساعتی و روزانه قابل اجاره‌دادن هستند. برای رزرو خودرو با راننده، شما می‌توانید با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید یا از طریق واتس‌اپ ارتباط برقرار کنید

Car rental conditions in Tehran without a driver - اجاره خودرو در تهران

شرایط اجاره خودرو در تهران با راننده

قیمت اجاره خودرو در تهران

قیمت اجاره خودرو در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله نوع خودرو، مدت زمان اجاره و محدودیت کیلومتر. به طور کلی، قیمت اجاره خودرو در تهران به شرح زیر است:

  • خودروهای اقتصادی: 750 الی 1200 تومان در روز
  • خودروهای نیمه اقتصادی: 1300 الی 1500 تومان در روز
  • خودروهای متوسط: 2000 الی 3500 تومان در روز
  • خودروهای شاسی بلند: 2500 الی 4000 تومان در روز
  • خودروهای لوکس: 4000 الی 14000 تومان در روز

برای مثال، قیمت اجاره یک خودروی پژو 206 تیپ 2 برای یک روز در تهران حدود 1000 تومان است. قیمت اجاره یک خودروی لکسوس LX570 برای یک روز در تهران حدود 14000 تومان است. همچنین، برخی از شرکت‌های اجاره خودرو، تخفیف‌هایی برای مدت زمان‌های اجاره طولانی‌تر ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، ممکن است یک شرکت اجاره خودرو برای اجاره یک خودروی پژو 206 تیپ 2 برای یک هفته، 500 تومان تخفیف دهد.

Car rental price in Tehran - اجاره خودرو در تهران

قیمت اجاره خودرو در تهران

مدارک لازم برای اجاره خودرو در تهران ، افراد مقیم ایران

  1. اصل و کپی گواهینامه رانندگی با اعتبار حداقل شش ماه.
  2. اصل و کپی کارت ملی.
  3. هر مدرکی که نشان دهنده شغل و محل اشتغال شما باشد.
  4. برای اجاره ماشین‌های ایرانی، ارائه سفته به اندازه مبلغ خودرو.
  5. برای اجاره ماشین‌های لوکس، ارائه چک به اندازه مبلغ خودرو.

ودیعه و ضمانت نقدی که با توجه به مدل خودرو متفاوت خواهد بود (این مبلغ بعد از عودت سالم خودرو به شما باز گردانده می‌شود). اطمینان حاصل کنید که مدارک ارائه شده اعتبار حداقل شش ماهه دارند.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در تهران، افراد مقیم خارج کشور

  1. کپی گواهینامه رانندگی بین‌المللی یا گواهینامه رانندگی کشور محل سکونت.
  2. کپی پاسپورت.
  3. در صورت درخواست تحویل خودرو در فرودگاه، الزامی است که بلیط رفت و برگشت خود را ارائه دهید.
  4. ودیعه و ضمانت نقدی که با توجه به مدل خودرو متفاوت خواهد بود.

برای اجاره خودرو لوکس، ارائه اصل پاسپورت الزامی است، در حالی که برای خودروهای داخلی، تنها کپی پاسپورت کافی است.

Necessary documents for renting a car in Tehran - اجاره خودرو در تهران

مدارک لازم برای اجاره خودرو در تهران

اجاره خودروی لوکس در تهران

اجاره خودروهای لوکس در تهران یک روند رو به رشد است که با افزایش رقابت در صنعت اجاره خودروها، امکان پذیر شده است. این افزایش رقابت به مشتریان این امکان را می‌دهد که خودروی لوکس را با هزینه مقرون به صرفه اجاره کنند و تجربه هیجان رانندگی با یک خودروی سطح بالا را بدون پرداخت هزینه بالا داشته باشند.

یکی از مزایای اصلی این روند، انتخاب گسترده‌تر از بین خودروهای لوکس است. این به مشتریان این امکان را می‌دهد که از طیف وسیعی از برندها و مدل‌ها، شامل اسپرت، سدان و SUV، یک خودروی لوکس را برای مدت زمان کوتاهی یا حتی چند ساعت اجاره کنند.

یکی دیگر از مزایای اجاره خودروی لوکس ارزان، استفاده مقرون به صرفه از این خدمت برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان یا برگزاری جشن‌های خاص است. اجاره یک ماشین لوکس می‌تواند به صاحب کسب و کار یا شاغل کمک کند تا تاثیر بیشتری بر مشتریان یا همکاران خود بگذارد. همچنین، در مناسبت‌های خاص مانند عروسی، تولد یا سالگرد، اجاره یک ماشین لوکس می‌تواند به رویداد جلوه و زیبایی بیفزاید.

Luxury car rental in Tehran - اجاره خودرو در تهران

جاره خودروی لوکس در تهران

اجاره ماشین عروس در تهران

اجاره ماشین عروس در تهران ، به خصوص ماشین‌های لوکس، در ایران در چند سال اخیر به عنوان یک سرویس محبوب و مورد توجه بسیاری از عروس و دامادها برزگشته است. این خدمت زیرساختی مهم برای برگزاری مراسم عروسی به شمار می‌آید و برخی از اهمیت‌های اجاره ماشین عروس به شرح زیر است:

  1. برگزاری یک مراسم آبرومند: عروس و دامادها همواره در شب عروسی خود تمام تلاش خود را می‌کنند تا یک مراسم آبرومند و شاداب را برگزار کنند. اجاره ماشین عروس، به عنوان یک عنصر مهم در این مراسم، به آنان این امکان را می‌دهد که با یک خودروی شیک و لوکس، لحظات زیبا و به یادماندنی را تجربه کنند.
  2. شکوفایی شب عروسی: خودروهای لوکس، به عنوان نماد شکوفایی و شادابی، به شب عروسی رنگ و بویی خاص می‌دهند. اجاره ماشین عروس به دلیل زیبایی و اسلایق متنوع این خودروها، امکان انتخاب مدل و رنگ مورد نظر را به عروس و داماد می‌دهد.
  3. شیک و لوکس بودن: اجاره ماشین لوکس بدون راننده یا با راننده، به عروس و داماد این امکان را می‌دهد که با حضور یک خودروی شیک و لوکس، لحظاتی شاهدانه و شگفت‌آور را تجربه کنند و در آن به نمایش درآیند.
  4. آغاز زندگی جدید: شب عروسی، آغاز یک زندگی جدید را نمایان می‌سازد. استفاده از خودروی لوکس در این شب، نمادی از شروع یک زندگی جدید و موفق است.

اجاره ماشین عروس، با توجه به این موارد، به عنوان یک خدمات مهم و پراهمیت در برگزاری مراسم عروسی در ایران شناخته شده است.

Wedding car rental in Tehran - اجاره خودرو در تهران

اجاره ماشین عروس در تهران

Call Now Buttonبرای اجاره خودرو کلیک کنید