تهران اقدسیه / تهران نارمک
هر روز هفته 24 ساعته

اجاره خودرو در اردبیل

اجاره خودرو در اردبیل

یکی از بهترین شهر های ترک زبان ایران اردبیل است که کمی هم سرد به‌حساب می‌آید. این شهر پر از دیدنی های متنوع و جذاب است که اکثراً باعث می‌شود، مردم از سراسر ایران به این شهر سفر کنند. شاید ممکن است برای شما هم پیش‌آمده باشد که برای کار یا سفر تفریحی به این شهر سفرکرده باشید. اگر در نزدیکی این شهر باشید و وسیله نقلیه شخصی داشته باشید، شاید برای شما صرف داشته باشد که با ماشین خود به این شهر بروید؛ اما برای کسانی که به این شهر دور هستند، اکثراً مقرون‌به‌صرفه نیست و مجبور هستند با وسایل حمل‌ونقل عمومی به این شهر سفر کنند و همچنین داخل شهر نیز از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند؛ اما با اجاره خودرو در اردبیل می‌توانید ماشین خود را به این شهر ببرید و هرجایی که دوست دارید رفت‌وآمد کنید.

ما هیچ خودرویی پیدا نکردیم که مطابق با معیارهای شما باشد  

شرایط اجاره خودرو در اردبیل

همان‌طور که گفتیم با اجاره خودرو از شرکت رنت اتو می‌توانید در شهر اردبیل ماشین لوکس و خارجی یا حتی ماشین ایرانی موردعلاقه خود را تحویل بگیرید و تا هر زمان که دوست داشتید در این شهر به تفریح و گشت‌وگذار بپردازید؛ اما خب برای اینکه بتوانید از شرکت رنت اتو ماشین اجاره کنید، باید شرایط آن را داشته باشید. اگر بخواهید ماشین را با راننده اجاره کنید شرایط خاصی نیاز نیست؛ اما اگر بخواهید ماشین را بدون راننده اجاره کنید باید حتماً گواهینامه رانندگی معتبر و همچنین سن بالای 20 سال داشته باشید. همچنین باید به تمام قوانین راهنمایی و رانندگی مسلط باشید و بتوانید آن‌ها را رعایت کنید.

ما هیچ خودرویی پیدا نکردیم که مطابق با معیارهای شما باشد  

مدارک لازم اجاره خودرو در اردبیل

مدارکی که برای اجاره ماشین باید به شرکت رنت اتو ارائه دهید عبارت‌اند از: گواهینامه با حداقل اعتبار بالای 6 ماه که برای افرادی است که قصد اجاره ماشین بدون راننده را دارند، کارت شناسایی یا کارت ملی، آدرس تائید شده محل سکونت، چک یا سفته ضمانت به مبلغ ماشین که بعد از تمام شدن مدت‌زمان اجاره به شما عودت داده می‌شود و مبلغ ودیعه در وجه ضمانت ماشین. اگر نمی‌توانید چک یا سفته ارائه دهید، مبلغی به‌عنوان ودیعه ماشین که نسبت به هر ماشین متفاوت است از شما گرفته می‌شود و بعد از تمام شدن مدت‌زمان اجاره به شما بازگردانده می‌شود.

اجاره خودرو در اردبیل 3 - اجاره خودرو در اردبیل

قیمت اجاره خودرو در اردبیل

نگران قیمت اجاره ماشین نباشید! شرکت رنت اتو با تلاش چندین ساله توانسته ماشین هایی با قیمت های استثنایی را برای شما فراهم کند. قیمت اجاره ماشین به نوع و مدل و مدت‌زمان اجاره ماشین بستگی دارد. هر چه مدل ماشین و مدت‌زمان اجاره بیشتر باشد، قیمت نیز کمی بیشتر می‌شود. همچنین شاید با خود بگویید که قیمت اجاره ماشین ایرانی از خارجی کمتر است، اما چنین نیست. در بعضی شرایط قیمت اجاره ماشین های ایرانی حتی بیشتر از ماشین های لوکس خارجی می‌باشد.

اجاره ماشین عروس در اردبیل

یکی از ضروری‌ترین مواقعی که به اجاره ماشین نیاز دارید، شب عروسی است. یکی دیگر از خدمات شرکت رنت اتو اجاره ماشین عروس می‌باشد. شما می‌توانید قبل از شب عروسی به سایت مراجعه کنید، نوع خودرو و شهر خود را انتخاب کنید و سپس درخواست اجاره ماشین عروس خود را ثبت کنید. بعد از مدت کوتاهی کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و پس از ارائه و تائید مدارک می‌توانید ماشین خود را قبل شروع شدن مراسم عروسی تحویل بگیرید. نگران قیمت ها هم نباشید، تمامی قیمت های اجاره ماشین عروس بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌باشند.

اجاره خودرو با راننده در اردبیل

برای یک سری از افراد پیش می‌آید که حوصله رانندگی و پشت فرمان نشستن را نداشته باشند. در این مواقع بهترین کار برای این مدل آدم ها اجاره ماشین همراه با یک راننده خوش‌اخلاق است. اگر قصد ندارید که خودتان رانندگی کنید، می‌توانید رانندگی را به رانندگان ما بسپارید. پس ثبت درخواست خود و ارتباط با کارشناسان می‌توانید ماشین خود را با راننده اجاره کنید. نگران رانندگی سفیر های ما هم نباشید، به این دلیل که تمامی آن‌ها به‌صورت کامل تعلیم دیده اند و می‌توانند با احترام کامل با شما رفتار کنند. همچنین رانندگی سفیر های واقعاً حرفه ای است و در هیچ‌یک از جای دنیا نظیر ندارد.

اجاره خودرو در اردبیل 1 - اجاره خودرو در اردبیل

اجاره خودرو بدون راننده در اردبیل

درصورتی‌که دوست دارید خودرو خود را بدون راننده اجاره کنید باید گواهینامه معتبر که بالای 6 ماه اعتبار داشته باشد را به شرکت رنت اتو ارائه دهید. همچنین سن اجاره ماشین بدون راننده بالای 20 سال می‌باشد. در این صورت بعد از ثبت درخواست رزرو و تحویل ماشین به شما در محل موردنظر می‌توانید سوار ماشین لوکس و رویایی خود شوید و تا پایان مدت‌زمان اجاره از رانندگی در یک ماشین لوکس لذت بسیاری را ببرید. البته باید به قوانین راهنمایی و رانندگی هم آشنا باشید. همچنین تمامی ماشین های شرکت رنت اتو دارای بیمه بدنه و شخص ثالث می‌باشد. درصورتی‌که ناگهانی خسارتی به ماشین وارد شود، نیازی نیست شما کل هزینه خسارت را پرداخت کنید، بلکه فقط باید مبلغ فرانشیز بیمه را بپردازید.

نحوه اجاره ماشین در اردبیل

برای اینکه بتوانید ماشین عروس خود را از شرکت رنت اتو اجاره کنید باید وارد سایت ما شوید، شهر و خودرو موردنظر خود را انتخاب کنید و سپس با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین اگر شما تماس نگیرید، ما با شما تماس می‌گیریم و هماهنگی های لازم برای اجاره ماشین را انجام می دهیم. همچنین اگر هر سوالی هم داشتید می‌توانید با راه های ارتباطی مختلف مثل تماس تلفنی، واتساپ، اینستاگرام و تلگرام با ما در ارتباط باشید.

Call Now Buttonبرای اجاره خودرو کلیک کنید