تهران اقدسیه / تهران نارمک
هر روز هفته 24 ساعته

اجاره خودرو در کرمان

اجاره خودرو در کرمان

کرمان یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین شهر قدیمی ایران به‌حساب می‌آید. قطعاً اگر در کرمان زندگی نمی‌کنید، دوست دارید یک بار به این شهر زیبا و دیدنی سفر کنید؛ اما یکی از مشکلاتی که با آن دسته و پنجه نرم می‌کنید، استفاده از وسیله نقلیه برای رفت‌وآمد در این شهر است. می‌توانید با ماشین شخصی خود به این شهر بروید؛ اما اگر ماشین شخصی نداشته باشید یا باید از تاکسی های اینترنتی که هزینه زیادی نیز برای شما دارند کمک بگیرید یا اینکه از وسایل نقلیه عمومی که وقت زیادی از شما را می‌گیرند استفاده کنید؛ اما با اجاره خودرو در کرمان می‌توانید تمامی این مسائل را حل کنید. در این صورت شما یک ماشین شخصی به مدت‌زمان مشخصی را در اختیار دارید و می‌توانید به هرجایی در این شهر و در هر زمانی رفت‌وآمد کنید.

ما هیچ خودرویی پیدا نکردیم که مطابق با معیارهای شما باشد  

شرایط اجاره خودرو در کرمان

برای اینکه بتوانید خودرو موردنظر خود را در شهر کرمان اجاره کنید می‌توانید وارد سایت رنت اتو شوید و نوع و مدل خودرو و شهر خود را انتخاب کنید و سپس نسبت به رزرو ماشین اقدام کنید؛ اما برای اینکه بتوانید خودرو اجاره کنید باید حتماً بالای 20 سال داشته باشید و همچنین با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنایی کامل را داشته باشید. البته اگر دوست ندارید که خودرو را بدون راننده اجاره کنید، می‌توانید آن را با راننده اجاره کنید که در این صورت شرایط کمی تغییر می‌کند و نیازی به ارائه گواهینامه راهنمایی و رانندگی از جانب شما نیست.

ما هیچ خودرویی پیدا نکردیم که مطابق با معیارهای شما باشد  

مدارک لازم اجاره خودرو در کرمان

مدارکی که برای اجاره ماشین نیاز دارید عبارت‌اند از: کارت ملی یا مدرک شناسایی، گواهینامه راهنمایی و رانندگی که حداقل بالای 6 ماه اعتبار داشته باشد، آدرس تائید شده دقی محل سکونت، چک یا سفته به مبلغ ماشین به‌عنوان ودیعه که پس از اتمام مدت‌زمان اجاره به شما عودت داده می‌شود، پاسپورت یا گذرنامه درصورتی‌که از خارج از کشور به شهر کرمان سفرکرده‌اید. همچنین اگر توانایی ارائه چک یا سفته ضمانت را ندارید می‌توانید مبلغ مشخصی را به‌عنوان ودیعه در نزد شرکت رنت اتو گرو بگذارید. البته این مبلغ در اتمام زمان اجاره به شما عودت داده می‌شود.

اجاره خودرو در کرمان 3 - اجاره خودرو در کرمان

اجاره خودرو در کرمان با راننده

ممکن است که بعضی از اوقات حوصله رانندگی و شلوغی‌های شهر را نداشته باشید و دوست داشته باشید فرد دیگری به‌جای شما رانندگی کند. در این شرایط شرکت رنت اتو راه‌حل اصلی برای شماست. زمانی که ماشین موردنظر خود را در شهری که می‌خواهید اجاره می‌کنید، می‌توانید درخواست اجاره خودرو را با راننده ثبت کنید. در این صورت از کادر مجرب و متخصص رانندگان و سفیران ما، یک نفر به‌عنوان راننده شخصی همراه با ماشین در مکانی که می‌خواهید ماشین را تحویل بگیرید می‌آید. همچنین می‌توانید به‌صورت کامل به رانندگان ما اطمینان کنید، به این دلیل که آن‌ها به‌صورت کاملاً آکادمیک تعلیم‌دیده‌اند که چگونه با مشتریان رفتار کنند و همچنین رانندگی آن‌ها نیز طب قوانین و به‌صورت حرفه‌ای است.

اجاره خودرو بدون راننده در کرمان

بعضی‌ها هم دوست دارند که خودشان پشت فرمان ماشین هایی مثل لندکروز و بی ام و و بنز بنشینند. در این صورت می‌توانید خودرو را بدون راننده از شرکت رنت اتو اجاره کنید؛ اما برای اجاره ماشین بدون راننده باید گواهینامه رانندگی معتبر و همچنین سن بالای 20 سال را داشته باشید. همچنین بهتر است که به تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی مسلط باشید و بتوانید به‌صورت حرفه‌ای رانندگی کنید. البته تمامی ماشین های شرکت رنت اتو دارای بیمه بدنه و شخص ثالث هستند که هر زمان به‌صورت ناگهانی اتفاقی برای شما رخ دهد، شما نیازی نیست کل مبلغ خسارت را پرداخت کنید و فقط کافی است که مبلغ فرانشیز بیمه را پرداخت کنید.

اجاره ماشین عروس در کرمان

یکی دیگر شرایطی که شما به اجاره ماشین نیاز دارید، شب عروسی است. شاید به فکر این باشید که ماشین های ایرانی را در شب عروسی اجاره کنید؛ اما چرا وقتی می‌توانید با همان قیمت ماشین های لوکس و خارجی را از شرکت رنت اتو اجاره کنید این کار را انجام دهید؟ ما برای تمامی عروس ها و داماد ها شرایطی را فراهم کرده‌ایم که بتوانند ماشین دلخواه خارجی و لوکس خود را در شب عروسی با قیمت بسیار مناسب اجاره کنند و شبی به یاد ماندی را در ذهن خود ثبت کنند. شما می‌توانید ماشین های رنت اتو را به مدت‌زمان حداقل 15 ساعت برای مجلس عروسی اجاره کنید.

اجاره خودرو در کرمان 1 - اجاره خودرو در کرمان

قیمت اجاره خودرو در کرمان

قیمت ماشینی که اجاره می‌کنید کاملاً به نوع و مدل و مدت‌زمان اجاره ماشین بستگی دارد. باید در نظر داشته باشید که مبلغ اجاره ماشین بنز با ماشین پورشه متفاوت است. همچنین اگر بخواهید ماشین را برای یک هفته اجاره کنید، باید یک مبلغ پرداخت و اگر بخواهید ماشین را برای یک ماه اجاره کنید، باید مبلغ مشخص دیگری را پرداخت کنید؛ اما می‌توانید مطمئن باشید که تمامی قیمت های ما مناسب و ارزان‌تر از همه‌جا هستند.

نحوه رزرو اجاره ماشین در کرمان

برای اینکه بتوانید ماشین موردنظر خود را در شهری که در آن قرار دارید اجاره کنید، فقط کافی است که در گوگل سایت شرکت رنت اتو را جستجو کنید و خودرو و شهر خود را انتخاب کنید و سپس نسبت به رزرو خودرو اقدام کنید. بعد از مدت‌زمان کوتاهی کارشناسان ما برای انجام هماهنگی های لازم با شما تماس می‌گیرند و پس از تائید مدارک و ثبت سفارش و عقد قرارداد، شما می‌توانید خودرو خود را در محل موردنظر تحویل بگیرید. اگر خودرو را با راننده اجاره کنید، راننده ماشین را به پیش شما می‌آورد و شما را به هرجایی که می‌خواهید می‌برد.

Call Now Buttonبرای اجاره خودرو کلیک کنید