تهران اقدسیه / تهران نارمک
هر روز هفته 24 ساعته

اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد

اجاره ماشین بدون راننده در ایران , دبی و ترکیه

اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد

بسیاری از ما هنگامی‌که پرواز داخلی می‌کنیم در فرودگاه مهرآباد به دنبال تاکسی می‌گردیم برای گشتن شهر تهران، این در حالی است که این هزینه ممکن بسیار زیاد باشد. از دیگر دلایلی که تاکسی توصیه نمی‌شود این است که ممکن است ایمن نباشد زیرا بسیاری از تاکسی‌های شهر تهران دارای نقص‌های فنی بسیاری می‌باشند. شما با اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد می‌توانید از تمام مناظر دیدنی شهر تهران دیدن کنید و سوار بر خودرو دلخواه و موردعلاقه خود شوید و سفر لذت بخشی برای خود و همراهان خود به ارمغان آورید.

قیمت اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد

قیمت‌های درج‌شده داخل سایت Rentauto شامل اجاره خودرو و بیمه بدنه خودرو می‌باشند. درواقع هنگامی‌که شما خودرو موردعلاقه خود را اجاره می‌کنید لازم نیست هزینه‌های اضافی برای بیمه پرداخت کنید، چون مبلغ کل شامل حال بیمه هم می‌شود. خودروهای شرکت Rentauto به دو صورت با راننده و بدون راننده اجاره می‌شوند و برای ترانسفور فرودگاهی هم نیز اجاره می‌شوند. برای دریافت دقیق قیمت‌ها کافی است شما با شرکت ما تماس بگیرید زیرا نرخ و قیمت کرایه با توجه به خودرو موردنظر شما و تعداد روزهایی که می‌خواهید آن را اجاره کنید متغیر است. لازم به ذکر هست قیمت‌های اجاره خودرو شرکت Rentauto بسیار مقرون‌به‌صرفه هست تا مسافران عزیز بیشترین لذت را از سفر خود ببرند.

شرایط اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد

اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد به دو صورت انجام می‌شود که هرکدام شرایط و مدارک مختلفی لازم دارند. اجاره به دو شکل با راننده و بدون راننده صورت می‌گیرد. اجاره خودرو با راننده بسیار به‌صرفه بوده و درصورتی‌که از پرواز خسته‌اید بسیار مؤثر است و شما می‌توانید با خیال راحت در خودرو خود استراحت کنید و از سفر لذت ببرید. اگر شما عاشق رانندگی و ماشین هستید پیشنهاد می‌شود شما خودرو بدون راننده اجاره کنید تا بیشترین لذت از رانندگی پشت ماشین دلخواه و موردعلاقه خود را داشته باشید و تجربه‌ای خاص از سفر خود کسب کنید.

شرایط اجاره خودرو بدون راننده در فرودگاه مهرآباد

اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد شامل همه گونه ماشین موجود در تهران می‌شود از پژو و سمند گرفته تا لندکروز و مرسدس بنز و دیگر خودروهای لوکس. تمامی این خودرو برای هرچند روز که مدنظرتان هست در اختیار شما قرار می‌گیرد تا رفاه و آرامش هنگام سفر برای شما فراهم گردد. راننده ما قبل از اینکه پرواز شما در فرودگاه بشیند در سالن خروج فرودگاه با خودرو منتظر شما مسافران عزیز خواهد بود. اگر می‌خواهید خودرو موردنظر زودتر رزرو نشود چند روز قبل پرواز خود آن را رزرو کرده و میزان روزهایی که می‌خواهید آن را رزرو کنید با تاریخ مشخص کنید. برای بازگرداندن خودرو در صورت درخواست شما می‌توانید خودرو اجاره‌شده را در فرودگاه خارج از ساعات کار بازگردانید.

شرایط اجاره خودرو با راننده فرودگاه مهرآباد

اگر برای مدارک شما مشکلی پیش‌آمده نگرانی نداشته باشید که این مشکل یک راه‌حل بسیار ساده دارد. اگر مدارک شما مشکل دارد کافی است شما خودرو با راننده اجاره کنید که این مشکل رفع شود و بدون دغدغه و نگرانی از سفر خود لذت ببرید. شما وقتی خودرو را با راننده اجاره می‌کنید نیاز به هیچ‌گونه درکی نداشته و با خیال آسوده می‌توانید از سفر خود لذت ببرید چراکه خود راننده ضمانتی از طرف شرکت Rentauo هست تا ایمنی و رفاه مسافران تضمین‌شده باشد. از دیگر مزیت‌های اجاره خودرو با راننده این است اگر مشکلی نظیر تصادف، سرقت، افت و… برای ماشین پیش بیاید شما هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آن ندارید تا با خیال آسوده به سفر خود بپردازید. راننده ما در فرودگاه مهرآباد منتظر شما می‌ماند تا شما را به هرکجا که دوست دارید ببرد. راننده ما همچنین در مکان درخواستی شما نیز منتظر می‌ماند.

ترانسفور فرودگاه مهرآباد

ترانسفور فرودگاهی یعنی جابجایی شما مسافر عزیز از فرودگاه مهرآباد به محل اقامت، هتل و… با وسیله نقلیه است. ترانسفور خدمتی ارزشمند است زیرا مشکلاتی از قبیل مسیریابی، سردرگمی و. مسافر را رفع می‌کند تا شما مسافر عزیز راحت‌تر و سریع‌تر به مقصد موردنظر برسید و در وقت ارزشمندتان صرفه‌جویی شود و مانع از اتلاف آن جهت پیدا کردن آدرس و… شود. ترانسفور این فرودگاهی این خدمت به‌صورت از فرودگاه به هتل مدنظر و از هتل یا محل اقامت به فرودگاه عرضه می‌کند. ترانسفور فرودگاهی با راننده بود و شرکت Rentauto این خدمت را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مسافران گرامی قرار می‌دهد.

ترانسفور فرودگاه مهرآباد

برای اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد لازم است شما چند روز قبل از پرواز، خودرو موردعلاقه و دلخواه خود را انتخاب کنید و میزان وقتی‌که خودرو را می‌خواهید اجاره کنید با تاریخ و زمان مشخص کنید. لازم به ذکر هست که نوع اجاره خود را نیز انتخاب کنید که آیا خودرو با راننده می‌خواهید یا بدون راننده. وقتی شما رزرو را انجام دادید خودرو را در فرودگاه تحویل می‌گیرید.

تحویل خودرو در هرکجای فرودگاه مهرآباد که بخواهید در کمتر از یک ساعت انجام می‌شود تا وقت شما مسافر عزیز اتلاف نشود و شما سریع‌تر به مقصد مدنظر خود برسید. شرکت Rentauto انواع زیادی از ماشین‌ها را در اختیار شما مسافران عزیز قرار داده است تا شما با انتخاب ماشین موردعلاقه خود بیشترین میزان لذت را از سفر خود ببرید و خاطرات دل‌انگیزی از سفر خود ایجاد کنید.

مدارک موردنیاز برای اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد

سن از موارد ضروری است که هنگام اجاره ماشین باید به توجه شود، حداقل سن لازم برای اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد 20 سال می‌باشد. داشتن گواهی‌نامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار ضروری‌ترین مدرک لازم برای اجاره ماشین در فرودگاه مهرآباد می‌باشد و بدون آن اگر شما تمامی دیگر مدارک را داشته باشید اجاره‌ای صورت نمی‌گیرد. سندهای شناسایی مثل کارت ملی و شناسنامه برای اجاره ماشین در فرودگاه مهرآباد ضروری می‌باشد و 20 درصد مبلغ کل اجاره به‌عنوان ودیعه از شما دریافت می‌شود و پایان دوره اجاره به شما بازمی‌گردد.

Call Now Buttonبرای اجاره خودرو کلیک کنید