تهران اقدسیه / تهران نارمک
هر روز هفته 24 ساعته

اجاره خودرو در سنندج

اجاره خودرو در سنندج

اجاره خودرو در سنندج

سنندج یک یاز بهترین شهرهای زیبا و دیدنی و همچنین کردزبان مرزی استان کردستان است که حتماً باید یک بار به این شهر سفر کنید. برای رفت‌وآمد قطعاً به وسیله نقلیه در این شهر نیاز دارید. شاید بتوانید از تاکسی‌های عمومی یا اینترنتی یا اتوبوس‌ها استفاده کنید؛ اما هرکدام از این‌ها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. پیشنهاد ما به شما برای راحتی بهتر و بیشتر، اجاره خودرو در سنندج است. با اجاره خودرو در سنندج می‌توانید به هرجایی که در این شهر دوست دارید سفر کنید و به گشت‌وگذار و تفریح بپردازید.

ما هیچ خودرویی پیدا نکردیم که مطابق با معیارهای شما باشد  

قیمت اجاره خودرو در سنندج

قیمت اجاره ماشین در سنندج کاملاً به نوع و مدل و سال ماشین و البته به مدت‌زمانی که آن ماشین را اجاره کرده‌اید بستگی دار. قیمت اجاره ماشین بنز یک‌روزه با یک هفته متفاوت است و همچنین قیمت اجاره ماشین بنز با پورشه نیز متفاوت است؛ اما می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید که تمامی قیمت‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه هستند. شرکت رنت اتو سعی کرده که بتواند بهترین قیمت و درعین‌حال بهترین کیفیت را برای شما عزیزان فراهم کند تا همه شما هم‌وطنان عزیز بتوانید هر ماشینی که دوست دارید را در شهری که می‌خواهید اجاره کنید.

ما هیچ خودرویی پیدا نکردیم که مطابق با معیارهای شما باشد  

شرایط اجاره خودرو در سنندج

شرایط اجاره ماشین خیلی نکته خاصی ندارد. شما می‌توانید ماشین‌های ما را هم با راننده اجاره کنید و هم بدون راننده؛ اما برای اجاره ماشین با راننده باید یک سری مدارک را ارائه دهید و برای اجاره ماشین بدون راننده نیز یک سری مدارک دیگر را. همچنین برای اجاره ماشین بدون راننده نیاز دارید که هم گواهینامه معتبر داشته باشید و هم اینکه سن شما بیشتر از 20 سال باشد. بهتر است در زمان رانندگی، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید. در صورتی هم که خسارتی به ماشین‌ها وارد شود نیازی نیست نگران چیزی باشد. تمامی ماشین‌های شرکت رنت اتو دارای بیمه بدنه و شخص ثالث می‌باشند و شما در زمان پرداخت خسارت نیازی به پرداخت کل هزینه ندارید و فقط باید مبلغ فرانشیز بیمه را بپردازید.

اجاره خودرو در با راننده در سنندج

اگر می‌خواهید از مناظر و خود شهر سنندج لذت ببرید و مسئولیت رانندگی را به فرد دیگری بسپارید، می‌توانید خودرو خود را با راننده از ما اجاره کنید. تمامی رانندگان ما به‌صورت کاملاً تخصصی و حرفه‌ای تعلیم‌دیده‌اند و با احترام کامل با شما مثل عضوی از خانواده ما برخورد می‌کنند. همچنین تمامی رانندگان ما، به‌صورت حرفه‌ای رانندگی می‌کنند. پس نیازی نیست نگران تصادف یا اعصاب خوردی باشید. البته باید در نظر داشته باشید که اگر بخواهید خودرو خود را با راننده اجاره کنید، هزینه و تهیه غذا و جای خواب راننده بر عهده شماست.

اجاره خودرو در سنندج 3 - اجاره خودرو در سنندج

اجاره خودرو بدون راننده در سنندج

اگر دوست دارید خودتان پشت فرمان ماشین پورشه یا مازراتی بنشینید و تمامی هیجان و لذت ماشین‌سواری با این ماشین‌های لوکس را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما اجاره ماشین بدون راننده است. این‌گونه می‌توانید به مدت‌زمانی مشخص صاحب یک ماشین شوید و با آن کلاس بگذارید و پز دهید. البته باید در نظر داشته باشید که برای اجاره ماشین بدون راننده نیاز به گواهینامه معتبر دارید. همچنین سن شما نیز باید بالای 20 سال باشد.

مدارک لازم اجاره خودرو در سنندج

برای اجاره خودرو باید مدارک مشخصی را به شرکت رنت اتو ارائه دهید که ازجمله آن‌ها می‌توان به کارت ملی یا کارت شناسایی، آدرس دقیق محل سکونت، گواهینامه معتبر برای افرادی که قصد اجاره ماشین بدون راننده را دارند و چک یا سفته به مبلغ ماشین برای ضمانت که بعداً در پایان مدت‌زمان اجاره به شما عودت داده می‌شود. درصورتی‌که نمی‌توانید چک یا سفته ارائه دهید، می‌توانید مبلغ کمی که نسبت به هر ماشین متغیر است را به‌عنوان ودیعه نزد شرکت رنت اتو گرو بگذارید.

اجاره ماشین عروس در سنندج

یکی از بهترین شب‌هایی که می‌توانید ماشین اجاره کنید و حتماً هم به آن نیاز دارید، شب عروسی است. شب عروسی خاص‌ترین و بهترین شب زندگی شما و همسر گرامی‌تان است، پس باید شبی رویایی برای هر دوی شما باشید و در خاطر شما ثبت شود. به همین دلیل فرض کنید که در شب عروسی با عروس خود در یک ماشین پورشه خارجی مدل جدید هستید، چه لذتی بیشتر از این می‌تواند شما را خوشحال کند؟ پس می‌توانید ماشین عروس خارجی و لوکس خود را از شرکت رنت اتو اجاره کنید. نگران‌قیمت‌ها هم نباشید، چون ما سعی می‌کنیم که همه بتوانند هر ماشینی که دوست دارند را اجاره کنند.

اجاره خودرو در سنندج 1 - اجاره خودرو در سنندج

مدارک لازم اجاره خودرو در سنندج

اجاره ماشین‌های لوکس و خارجی، شاید به نظر گران‌قیمت و بیهوده باشد؛ اما باید دقت کنید که فرقی بین قیمت اجاره ماشین خارجی با ایرانی وجود ندارد. در بعضی از شرایط قیمت اجاره یک ماشین ایرانی با یک ماشین خارجی کاملاً برابر است. پس بهتر است که یک ماشین خارجی با کلاس و خیره‌کننده را اجاره کنید. با این کار می‌توانید خیلی راحت از داشتن این ماشین‌ها به مدت‌زمان مشخص لذت ببرید. شما می‌توانید هر وقت که خواستید ماشین خود را از شرکت رنت اتو اجاره کنید. همچنین ما برای مشتریان ثابت تخفیف و غافلگیری‌های زیادی داریم.

چطور در سنندج خودرو اجاره کنیم؟

برای اجاره ماشین موردعلاقه خود می‌توانید به سایت شرکت رنت اتو مراجعه کنید و سپس در صفحه اجاره خودرو، ماشین و شهر موردنظر خود را انتخاب کنید، پس از پر کردن فرم و ارسال و ثبت درخواست رزرو ماشین، کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم با ربا شما انجام می‌دهند. شما همچنین می‌توانید با راه‌های ارتباطی مختلف مثل تلگرام، واتساپ، سایت، اینستاگرام یا تماس تلفنی با کارشناسان ما به‌صورت 24 ساعته در ارتباط باشید.

Call Now Buttonبرای اجاره خودرو کلیک کنید