تهران اقدسیه / تهران نارمک
هر روز هفته 24 ساعته

اجاره خودرو در زاهدان

اجاره خودرو در زاهدان

اگر در شهر زاهدان ساکن هستید یا اینکه می‌خواهید به‌تازگی به این شهر سفر کنید، یکی از دغدغه‌های شما حتماً ماشین یا داشتن وسیله نقلیه است. می‌توانید از تاکسی‌های معمولی یا تاکسی‌های اینترنتی و حتی اتوبوس‌ها استفاده کنید، ولی هرکدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. به همین منظور شما می‌توانید به فکر اجاره خودرو باشید. با اجاره خودرو در زاهدان می‌توانید به هرجایی از این شهر بدون مشکل و داشتن هیچ دغدغه‌ای سفر کنید و به گشت‌وگذار و تفریح بپردازید. در ادامه با شرایط دقیق و مدل‌های مختلف و همچنین مدارک لازم برای اجاره ماشین در زاهدان شما را آشنا می‌کنیم.

قیمت اجاره خودرو در زاهدان

قیمت اجاره ماشین به نوع و مدل و همچنین مدت‌زمانی که ماشین را از شرکت رنت اتو اجاره می‌کنید بستگی دارد. مثلاً قیمت اجاره ماشین بنز یک قیمت است و قیمت اجاره ماشین پورشه نیز یک قیمت. حتی قیمت اجاره روزانه ماشین بنز با قیمت اجاره هفتگی یا ماهانه بنز تفاوت دارد؛ اما شرکت رنت اتو با سعی و تلاش فراوان توانسته است بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌ها را برای شما عزیزان فراهم کند که همه بتوانند ماشینی که دوست دارند را از ما اجاره کنند. پس اصلاً نیازی نیست که نگران قیمت‌های اجاره ماشین ما باشید، می‌توانید هر خودرویی که دوست داشتید را از ما با قیمتی باورنکردنی و همچنین با پشتیبانی 24 ساعته اجاره کنید.

اجاره خودرو با راننده در زاهدان

خیلی از افراد از اینکه روی صندلی عقب یک ماشین بنشینند و بگذارند دیگران به‌جای آن‌ها رانندگی کنند، لذت می‌برند. شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که با آژانس یا تاکسی‌های اینترنتی یک بار این کار را انجام داده باشید. خب یک یاز بهترین خدمات شرکت رنت اتو، اجاره ماشین با راننده است که می‌توانید هر خودرویی که دوست دارید را از ما با راننده اجاره کنید و از راننده بخواهید که شما را به هرجایی که دوست دارید ببرد. همچنین تمامی رانندگان ما به‌صورت حرفه‌ای تعلیم‌دیده‌اند که هم بتوانند با شما حرفه‌ای رفتار کنند و هم به‌صورت حرفه‌ای رانندگی کنند که آب در دل شما تکان نخورد. البته باید در نظر داشته باشید که هزینه غذا و جای خواب راننده بر عهده شماست. یا می‌توانید خودتان جای خواب و غذا راننده را تهیه کنید، یا هزینه آن را به راننده بپردازید.

اجاره خودرو در زاهدان 3 - اجاره خودرو در زاهدان

اجاره خودرو بدون راننده در زاهدان

خب قطعاً هیچ‌کس بدش نمی‌آید که پشت فرمان ماشین بنز یا پورشه یا مازراتی بنشیند. به همین دلیل شرکت رنت اتو خدمات اجاره ماشین بدون راننده را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اگر شما شرایط اجاره ماشین بدون راننده را داشته باشید می‌توانید به‌راحتی پشت فرمان هر ماشین لوکس و خارجی که دوست دارید بنشینید. البته این را باید به خاطر داشته باشید که برای اجاره ماشین بدون راننده باید گواهینامه معتبر و همچنین سن بالای 20 سال داشته باشید. البته بهتر است که قوانین راهنمایی راندگی را هنگام رانندگی کردن رعایت کنید. در صورتی هم که اگر از طرف شما خسارتی به ماشین وارد شود، شما نیازی نیست کلیه خسارت را پرداخت کنید. چون تمامی ماشین‌های شرکت رنت اتو دارای بیمه بدنه و شخص ثالث هستند، شما فقط نیاز به پرداخت مبلغ فرانشیز بیمه را دارید.

اجاره ماشین عروس در زاهدان

قطعاً همه دوست دارند در شب عروسی با عروس خود در یک ماشین رویایی بنشینید. یکی از بهترین کارهایی که تابه‌حال شرکت رنت اتو انجام داده است، اجاره ماشین عروس می‌باشد. ما هر ماشینی که دوست دارید را در هر شهری که شما می‌خواهید به شما برای شب عروسی اجاره می‌دهیم. البته حداقل مدت‌زمان اجاره ماشین عروس 15 ساعت می‌باشد و هم می‌توانید آن را با راننده اجاره کنید و هم بدون راننده. در ضمن باید 24 تا 48 ساعت قبل از عروسی درخواست خود را در داخل سایت ثبت کنید تا در شب عروسی ماشین خود را تحویل بگیرید.

اجاره خودرو در زاهدان 1 - اجاره خودرو در زاهدان

مدارک لازم اجاره خودرو در زاهدان

مدارک و شرایط خاصی برای اجاره ماشین از شرکت رنت اتو وجود دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به کارت ملی یا مدرک شناسایی، گواهینامه معتبر با اعتبار حداقل 6 ماه برای کسانی که می‌خواهند ماشین خود را بدون راننده از ما اجاره کنند، آدرس دقیق محل سکونت و چک یا سفته به مبلغ خودرو برای ضمانت که در پایان مدت‌زمان اجاره به شما بازگردانده می‌شود. در صورتی هم که قادر به ارائه چک یا سفته برای ضمنانت نیستید می‌توانید مبلغ مشخصی که نسبت به هر ماشین تعیین می‌شود را نزد شرکت رنت اتو به‌عنوان ودیعه گرو بگذارید. حتی در شرایط خاص می‌توانید سند ملک یا اجاره منزل خود را برای ودیعه پیش شرکت ما گرو بگذارید.

چگونه در زاهدان ماشین اجاره کنیم؟

برای اجاره ماشین فقط کافی است که به سایت ما مراجعه کنید و در قسمت رزرو درخواست اجاره خودرو نوع و مدل ماشین و شهر موردنظر خود را انتخاب کنید، پس از پر کردن و ارسال فرم، کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند تا هماهنگی‌های لازم را برای عقد قرارداد اجاره خودرو و تحویل ماشین به شما را انجام دهند. البته شما نیز می‌توانید با هر یک از راه‌های ارتباطی مثل واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و تماس تلفنی در 24 ساعته شبانه‌روز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

Call Now Buttonبرای اجاره خودرو کلیک کنید