تهران اقدسیه / تهران نارمک
هر روز هفته 24 ساعته

اجاره خودرو در کرمانشاه

اجاره خودرو در کرمانشاه

شهر کرمانشاه یکی از بهترین شهرهای مرزی کشور ایران است که امروز به کلان‌شهری بزرگ تبدیل‌شده است. بااینکه مسافت‌های رفت‌وآمد در این شهر فواصل کمی دارند، اما بازم شما برای رفت‌وآمد به نیاز به استفاده از خودرو شخصی یا وسایل نقلیه عمومی را دارید. قطعاً می‌توانید از مواردی مثل تاکسی‌های اینترنتی یا اتوبوس یا تاکسی‌های عادی داخل شهری استفاده کنید؛ اما خب تاکسی‌های اینترنتی هزینه بالایی دارند و همچنین تاکسی‌های معمولی و اتوبوس هم زمان زیادی را از شما می‌گیرند؛ اما با اجاره خودرو در کرمانشاه می‌توانید از شر این مشکلات خلاص شوید. شما می‌توانید هر ماشینی که دوست دارید چه خارجی و چه ایرانی را از شرکت رنت اتو اجاره کنید. در ادامه با شرایط دقیق اجاره ماشین در کرمانشاه آشنا خواهید شد.

ما هیچ خودرویی پیدا نکردیم که مطابق با معیارهای شما باشد  

مدارک لازم برای اجاره خودرو در کرمانشاه

برای اینکه بتوانید در کلان‌شهر کرمانشاه ماشین خود را اجاره کنید، می‌توانید از شرکت رنت اتو استفاده کنید؛ اما شما برای اجاره خودرو موردنظر خود نیاز به ارائه مدارک مشخصی برای درخواست رنت ماشین دارید. برای مثال از این مدارک می‌توان به کارت شناسایی یا کارت ملی، گواهینامه رانندگی با حداقل اعتبار 6 ماه به بالا، آدرس تائید شده و دقیق محل سکونت، چک یا سفته به مبلغ ماشین به‌عنوان ضمانت که بعد از اتمام مدت‌زمان اجاره ماشین به شما عودت داده می‌شود و یا مبلغ ودیعه متناسب با هر ماشین اشاره کرد. البته باید بگویم که تمامی این مدارک به نوع و مدل خودرویی که شما اجاره می‌کنید بستگی دارد.

ما هیچ خودرویی پیدا نکردیم که مطابق با معیارهای شما باشد  

اجاره خودرو با راننده در کرمانشاه

اگر دوست ندارید که خودتان پشت فرمان بنشینید و یا اینکه وقت و حوصله کافی برای انجام این کار را ندارید می‌توانید ماشین یا خودرو موردنظر خود را با راننده از شرکت رنت اتو اجاره کنید. در این شرایط می‌توانید خیلی راحت‌تر با راننده شخصی و همچنین ماشین شخصی خود به هرجایی که در کرمانشاه دوست دارید سفر و رفت آمد کنید و نگران هیچ‌چیز دیگر مثل تصادف و سروکله زدن با رانندگان و مشکلات رانندگی در داخل شهر نباشید.

اجاره خودرو بدون راننده در کرمانشاه

شاید دوست داشته باشید که لذت رانندگی با یک ماشین لوکس و خارجی را خودتان تجربه کنید. در این حالت می‌توانید ماشین خود را بدون راننده از شرکت رنت اتو اجاره کنید. برای این نوع خدمات شما باید حداقل سن بالای 20 سال و گواهینامه معتبر داشته باشید. بعد از تکمیل درخواست و عقد قرارداد اجاره ماشین، ماشین خود را در محل موردنظر تحویل می‌گیرد و الان دیگر شما راننده ماشین هستید تا زمانی که مدت‌زمان اجاره ماشین به اتمام برسد.

اجاره خودرو در کرمانشاه 3 - اجاره خودرو در کرمانشاه

شرایط اجاره خودرو در کرمانشاه

شرایط اجاره خودروهای شرکت رنت اتو همه یکسان هستند و معمولاً از مهم‌ترین شرایط می‌توان به الزامی بودن سن بالای 20 سال افراد، داشتن گواهینامه معتبر بااعتبار حداقل 6 ماه به بالا و مبلغ یا چک یا سفته به‌عنوان ودیعه ماشین اشاره کرد. همچنین تمامی خودروهای شرکت رنت اتو دارای بیمه بدنه و شخص ثالث می‌باشد. به این معنی است که اگر ناگهان مشکلی یا تصادف پیش بیاید و خسارتی به ماشین وارد شود، شما نیازی نیست کل هزینه خسارت را پرداخت کنید و فقط کافی است که هزینه فرانشیر بیمه را بپردازید. البته این موضوع فقط باری اجاره خودرو بدون راننده صدق می‌کند.

قیمت اجاره خودرو در کرمانشاه

قیمت اجاره ماشین کاملاً به نوع و مدل و سال ماشینی که اجاره می‌کنید بستگی دارد. ما هم ماشین خارجی برای اجاره داریم و هم ماشین ایرانی؛ اما اگر بخواهیم حقیقت را بگوییم، تفاوت قیمتی آن‌چنانی در بین قیمت اجاره ماشین‌های خارجی و ایرانی وجود ندارد. زمانی که از قیمت‌های مطلع شوید، حتی اگر خواستار اجاره ماشین‌های ایرانی باشید، ناخودآگاه به سمت ماشین‌های لوکس کشیده می‌شوید.

اجاره خودرو در کرمانشاه 1 - اجاره خودرو در کرمانشاه

اجاره ماشین عروس در کرمانشاه

حتی اگر برای رفت‌وآمد نیازی به اجاره ماشین ندارید، قطعاً برای شب عروسی خود نیاز دارید که یک ماشین کرایه کنید. به همین دلیل می‌توانید از خدمات اجاره ماشین عروس شرکت رنت اتو استفاده کنید. قیمت اجاره ماشین عروس در شرکت رنت اتو بسیار مناسب است و همچنین شما می‌توانید ماشین‌های عروس ما را از 15 ساعت تا یک هفته اجاره کنید. اجاره ماشین عروس هم با راننده امکان‌پذیر می‌باشد و هم بدون راننده.

چگونه در شهر کرمانشاه ماشین اجاره کنیم؟

برای اینکه بتوانید ماشین یا خودرو موردنظر خود را از شرکت رنت اتو اجاره کنید، می‌توانید وارد سایت رنت اتو شوید. بعد از وارد شدن به قسمت اجاره ماشین باید نوع و مدل ماشین و شهر موردنظر را انتخاب کنید، شماره و مشخصات خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماسم بگیرند. سپس بعد از هماهنگی‌های لازم و ارسال مدارک توسط شما، ماشین در شهری که شما در آن سکونت دارید و یا قصد اجاره ماشین را درید، به شما تحویل داده می‌شود و در زمان تحویل ماشین، باید نسبت به امضای قرارداد اقدام کنید. بعد از امضای قرارداد و پرداخت مبلغ ودیعه و اجاره ماشین یا تحویل چک یا سفته به کارشناس ما می‌توانید ماشین را با راننده با بدون راننده در محل مشخص‌شده تحویل بگیرید. بعد از اتمام مدت‌زمان اجاره نیز باید آن را در همان محلی که تحویل گرفته‌اید به شرکت رنت اتو تحویل دهید.

Call Now Buttonبرای اجاره خودرو کلیک کنید