تهران اقدسیه / تهران نارمک
هر روز هفته 24 ساعته

اجاره خودرو در همدان

اجاره خودرو در همدان

مزایای اجاره ماشین بدون راننده چیست و چطور میتونیم خودرو بدون راننده رنت کنیم؟؟

همدان یکی از بهترین شهرها و صمیمی‌ترین شهرهای ایران به‌حساب می‌آید. اگر بدون وسیله نقلیه شخصی به شهری سفر کنید، قطعاً با چالشی به نام رفت آمد و تهیه وسیله نقلیه روبرو هستید. یکی از بهترین راه‌هایی که می‌تواند این چالش یا مسئله را برای شما حل کند، استفاده از سرویس اجاره خودرو در همدان شرکت رنت اتو است. با اجاره ماشین در همدان می‌توانید به‌راحتی به هرجایی که در این شهر دوست دارید بروید. هم می‌توانید خودرو را با راننده اجاره کنید هم بدون راننده. همچنین میزان قیمت اجاره خودرو نیز به مدت‌زمان اجاره و نوع ماشین شما بستگی دارد.

ما هیچ خودرویی پیدا نکردیم که مطابق با معیارهای شما باشد  

قیمت اجاره خودرو در همدان

قیمت اجاره خودرو دقیقاً نسبت به نوع ماشین و مدت‌زمان اجاره ماشین تعیین می‌شود. زمانی که درخواست رزرو خودرو موردنظر خود را برای ما در داخل سایت ثبت می‌کنید، کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و مدت‌زمان اجاره را از شما جویا می‌شوند. بعد از ثبت رزرو با ارائه مدارک خواسته‌شده می‌توانید خودرو خود را در زمان و ساعت مقررشده در شهر همدان تحویل بگیرید. همچنین تمامی کارشناسان ما در تمامی مراحل پاسخگویی تمام‌وقت را به شما ارائه می‌دهند. شرکت رنت اتو با سعی و تلاش فراوان سعی کرده است که بهترین قیمت اجاره ماشین در کل کشور را برای شما عزیزان از میان دیگر شرکت‌ها فراهم کند.

ما هیچ خودرویی پیدا نکردیم که مطابق با معیارهای شما باشد  

شرایط اجاره خودرو در همدان

برای اینکه بتوانید خودرو موردنظر خود را در شهر همدان از ما اجاره کنید، باید شرایط مختلفی را در نظر داشته باشید. حتماً برای اجاره خودرو بدون راننده باید سن 20 سال به بالا را داشته باشید. ارائه مدارک هویتی، کارت ملی یا مدرک شناسایی، گواهینامه برای اجاره خودرو بدون راننده، نشانی دقیق محل سکونت و عقد قرارداد کتبی از طرف شما الزامی است؛ اما نگران نباشید چون تمامی این مراحل به‌سادگی امکان‌پذیر است و وقت زیادی نیز از شما نخواهد گرفت.

اجاره خودرو در همدان با راننده

برای اجاره خودرو با راننده نیاز به ارائه مدارک خاصی نیست، فقط باید نسبت به شرایط هر خودرو مبلغ ودیعه یا چک ضمانت و یا سفته به مبلغ موردنظر را به ما ارائه دهید. همچنین با توجه به شرایط می‌توانید پرداخت مبلغ اجاره خود را بعد از اتمام قرارداد اجاره خودرو انجام دهید. همچنین تمامی رانندگان شرکت ما افرادی مجرب بااخلاق و خوش‌برخورد هستند و شما احساس راحتی در زمان نشستن در کنار این افراد را خواهید داشت. تمامی رانندگان ما تعلیم‌دیده‌اند و از هر نظر مثل رانندگی، صحبت و برخورد و دلسوز بودن درجه‌یک هستند.

اجاره خودرو در همدان 3 - اجاره خودرو در همدان

اجاره خودرو بدون راننده در همدان

اگر دوست دارید که خودتان پشت فرمان یک ماشین لوکس و خارجی یا حتی ماشین‌های ایرانی بنشینید، می‌توانید خودرو خود را بدون راننده از ما اجاره کنید؛ اما باید دقت داشته باشید که حتماً برای اجاره خودرو بدون راننده نیاز به مدرک هویتی تائید شده و همچنین گواهینامه راهنمایی و رانندگی بااعتبار حداقل 6 ماه به بالا را دارید. همچنین تمامی ماشین‌های شرکت رنت اتو دارای بیمه بدنه و شخص ثالث می‌باشد و در صورت رخ دادن تصادف و خسارت، شما فقط مبلغ فرانشیز بیمه را پرداخت خواهید کرد و نه کل مبلغ خسارت را.

اجاره ماشین عروس در همدان

اگر در شهر همدان مجلس عروسی دارید و می‌خواهید عروس خود را سورپرایز کنید، اجاره ماشین عروس برای شما بهترین گزینه است. هم مبلغ خیلی کمی نسبت به خرید یا اجاره ماشین از شرکت‌های دیگر می‌پردازید و هم می‌توانید لوکس‌ترین ماشین‌ها مثل ماشین‌های خارجی مانند بنز، لندکروز و مازراتی را از ما اجاره کنید. قیمت اجاره ماشین عروس نیز نسبت به مدت‌زمان اجاره و نوع ماشین تعیین می‌شود. نگران قیمت نباشید، ما در کنار کیفت عالی و پشتیبانی قوی، قیمت‌های خوبی هم در اجاره ماشین‌ها به مشتریان خود ارائه می‌دهیم.

بهترین شرکت اجاره ماشین در همدان

شرکت رنت اتو با چندین سال سابقه توانسته است که نظر افراد زیادی را جلب نماید. ما همچنین تلاش کرده‌ایم که تا به اینجا تمامی مشتریان خود را راضی و خوشحال نگه داریم. تمامی تلاش ما این است که شما راحت‌ترین و سریع‌ترین راه و روش ممکن را برای اجاره خودرو داشته باشید و بتوانید هر خودرو شیک و لوکسی که دوست دارید را سوار شوید.

چگونه در همدان ماشین اجاره کنیم؟

برای اینکه بخواهید در شهر همدان ماشین اجاره کنید، باید حداقل یک روز قبل سفارش رزرو خودرو خود را ثبت کنید. برای این کار کافی است که به سایت ما مراجعه کنید، خودرو و شهر خود را انتخاب کنید و درخواست رزرو خود را ثبت کنید. سپس کارشناسان ما با شما برای انجام هماهنگی‌های لازم تماس می‌گیرند. همچنین اگر دوست داشته باشید می‌توانید شما قبل از تماس کارشناسان ما، با ما از طریق راه‌های ارتباطی مثل شماره‌های تماس یا واتساپ و تلگرام در ارتباط باشید.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در همدان

شما برای اینکه بتوانید خودرو خود را از ما اجاره کنید، باید مدارک مشخصی را ارائه کنید. از این مدارک می‌توان به مدرک شناسایی یا کارت ملی، پاسپورت یا گذرنامه، گواهینامه رانندگی و داشتن حداقل 20 سال سن برای کسانی که قصد اجاره خودرو بدون راننده را دارند، سفته یا چک ضمانت یا مبلغ ودیعه که نسبت به هر ماشین متغیر است و نشانی دقیق محل سکونت و عقد قرارداد رسمی و امضاء معتبر اشاره کرد. ارائه تمامی این مدارک را در بعضی از شرایط الزامی هستند، اما نیازی نیست نگران پروسه اجاره ماشین باشید. با راهنمایی دقیق و صحیح کارشناسان ما می‌توانید به‌راحتی این مراحل را پشت سر بگذارید.

اجاره خودرو در همدان 1 - اجاره خودرو در همدان
Call Now Buttonبرای اجاره خودرو کلیک کنید