تهران اقدسیه / تهران نارمک
هر روز هفته 24 ساعته

اجاره خودرو در اهواز

اجاره خودرو در اهواز

اهواز یکی از بهترین شهر های صمیمی و همچنین تا حدودی جنوبی و عرب‌زبان ایران است. اگر تازه به این شهر سفر کرده اید و یا تصمیم به سفر به این شهر بزرگ را دارید، باید بتوانید یک وسیله نقلیه راحت و آسان برای جابجایی و رفت‌وآمد داشته باشید. یکی از بهترین راه برای رفت‌وآمد در شهر اهواز، اجاره ماشین است. با اجاره خودرو در اهواز می‌توانید به‌راحتی به هرجایی که دوست دارید سفر کنید و رفت‌وآمدی راحت و ساده داشته باشید. شاید به این فکر کنید که می‌توانید از تاکسی های اینترنتی یا وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید؛ اما متأسفانه تاکسی های اینترنتی هزینه زیادی دارند و وسایل نقلیه عمومی نیز وقت زیادی را از شما می‌گیرند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم حداقل یک بار اجاره ماشین را امتحان کنید.

ما هیچ خودرویی پیدا نکردیم که مطابق با معیارهای شما باشد  

شرایط اجاره خودرو در اهواز

برای اینکه بتوانید در شهر بزرگ اهواز خودرو اجاره کنید، نیازی به شرایط خاصی ندارید. فقط باید به قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا باشید و همچنین سن بالای 20 سال را داشته باشید. بعدازاین موارد می‌توانید از طریق سایت رنت اتو نسبت به اجاره خودرو موردنظر خود اقدام کنید و سپس مدارک خواسته‌شده را برای کارشناسان ما ارسال کنید. بعد از تائید و بررسی مدارک، می‌توانید با پرداخت هزینه اجاره، خودرو را در محلی که درخواست کرده اید تحویل بگیرید.

ما هیچ خودرویی پیدا نکردیم که مطابق با معیارهای شما باشد  

قیمت اجاره خودرو در اهواز

قیمت اجاره ماشین به نوع برند، مدل ماشین و همچنین مدت زمانی که می‌خواهید آن را اجاره کنید بستگی دارد. مثلاً اجاره قیمت روزانه یک ماشین با قیمت روزانه یک ماشین دیگر متفاوت است. همچنین قیمت اجاره روزانه، هفتگی و ماهانه باهم تفاوت دارند. به همین دلیل باید برای دریافت آخرین قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید. یا اینکه شماره خود را در قسمت اجاره خودرو برای ما وارد کنید و مدل و مدت زمان اجاره خود را مشخص کنید. سپس کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند.

مدارک لازم اجاره خودرو در اهواز

برای اینکه بتوانید خودرو موردنظر را در شهر بزرگ اهواز اجاره کنید باید مدارکی را برای اجاره ماشین به شرکت رنت اتو ارائه دهید. از این مدارک می‌تواند به کارت ملی یا مدرک شناسایی، پاسپورت یا گذرنامه برای افراد خارج از کشور، گواهینامه راهنمایی و رانندگی با حداقل اعتبار 6 ماه با بالا، آدرس تائید شده و دقیق محل سکونت، مبلغ ودیعه به‌عنوان ضمانت که بعد از اتمام مدت زمان اجاره خودرو به شما بازگشت داده می‌شود و سفته یا چک که برای بعضی از خودرو ها ارائه این موارد الزامی است. البته در شرایط خاص نیازی نیست همه مدارک گفته‌شده را ارائه دهید. بهتر است برای قسمت تائید مدارک با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اجاره خودرو در اهواز 3 - اجاره خودرو در اهواز

اجاره خودرو در اهواز بدون چک

اگر نمی‌توانید برای ضمانت اجاره ماشین، چک به مبلغ خودرو برای ضمانت در اختیار شرکت قرار دهید، می‌توانید از سفته یا مبلغ کمی به‌عنوان ودیعه اجاره ماشین استفاده کنید. برای بعضی از خودرو ها می‌توانید مبلغ کمی را به‌عنوان ودیعه به شرکت پرداخت کنید که بعد از اتمام مدت زمان اجاره به شما عودت داده می‌شود. یا اینکه سفته به مبلغ ماشین را به‌عنوان ضمانت نزد شرکت ارائه دهید. بازهم سفته نیز مثل مبلغ ودیعه بعد از اتمام مدت زمان اجاره به شما برگشت داده می‌شود.

اجاره خودرو با راننده در اهواز

اگر شرایط رانندگی و پشت فرمان نشستن را ندارید یا اینکه حوصله آن را ندارید و برای رسیدن به یک قرار کاری عجله دارید، می‌توانید خودرو موردنظر خود را با راننده از شرکت رنت اتو اجاره کنید. تمامی رانندگان ما بسیار عالی تعلیم دیده اند و همچنین به‌صورت حرفه‌ای با شما رفتار می‌کنند. همچنین اگر نگران رانندگی سفیر های ما هستید، باید بگوییم که تمامی رانندگان ما به تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی مسلط هستند و به نحوی رانندگی می‌کنند که آب در دل شما تکان نخورد.

اجاره خودرو بدون راننده در اهواز

یکی از بهترین خدماتی که ما به شما ارائه می‌دهیم اجاره ماشین بدون راننده است. شما به‌راحتی می‌توانید با ارائه مدارکی که برای اجاره ماشین بدون راننده نیاز است، ماشین لوکس و خارجی موردنظر خود را اجاره کنید و خودتان پشت فرمان بنشینید. در این صورت شما می‌توانید تجربه رانندگی در یک ماشین لوکس را داشته باشید و همچنین کمی هم برای دیگران کلاس بزارید. البته باید به یاد داشته باشید که برای اجاره ماشین بدون راننده باید 20 سال به بالا سن داشته باشید و همچنین گواهینامه رانندگی معتبر داشته باشید.

اجاره خودرو در اهواز 1 - اجاره خودرو در اهواز

اجاره خودرو های ایرانی و خارجی در اهواز

شما هم می‌توانید ماشین ایرانی و هم ماشین خارجی از ما اجاره کنید. البته باید بدانید که قیمت اجاره ماشین های ایرانی با خارجی تفاوت زیادی ندارد؛ اما خب بعضی از افراد با ماشین های ایرانی راحت‌تر هستند. مثلاً یکی از ماشین های ایرانی که ما برای اجاره در اختیار شما قرار می‌دهیم پژو 206 است. همچنین مبلغ اجاره این ماشین از بقیه مناسب‌تر است و برای همه مقدور است؛ اما در مقابل آن می‌توانید ماشین بنز را با قیمت کمی بیشتر اجاره کنید؛ اما خب تصمیم با شماست که می‌خواهید ماشین خارجی سوار شوید یا ماشین ایرانی.

اجاره ماهانه خودرو در اهواز

حتی اگر بخواهید به‌صورت بلندمدت یا ماهانه ماشین خود را اجاره کنید نیز، شرکت رنت اتو این شرایط را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید برای اجاره بلندمدت یا ماهانه خودرو موردنظر خود درخواست خود را از طریق سایت برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما با شما در اسرع وقت تماس بگیرند. همچنین می‌توانید از طریق راه های ارتباطی مختلف مثل تماس تلفنی، واتساپ، تلگرام و اینستاگرام با در ارتباط باشید.

Call Now Buttonبرای اجاره خودرو کلیک کنید