تهران اقدسیه / تهران نارمک
هر روز هفته 24 ساعته

اجاره خودرو در کرج

اجاره خودرو در کرج

اگر ساکن کرج هستید و یا تازه به شهر بزرگ کرج سفرکرده‌اید، قطعاً با یکی از مشکلاتی که روبه‌رو هستید، استفاده از ماشین و وسایل نقلیه برای رفت‌وآمد است. رفت‌وآمد در این شهر به دلیل مسافت‌های طولانی در کل شهر کمی دشوار است. حتی برای افرادی که سال‌هاست ساکن کرج هستند، این مسئله هنوز کمی دشوار است. همچنین در این شهر به دلیل اینکه هزینه و کرایه تاکسی کمی بالاست، برای شما استفاده وسایل نقلیه عمومی مقرون‌به‌صرفه نیست؛ اما یکی از بهترین راه برای حل این مشکل، اجاره خودرو در کرج می‌باشد. شما با استفاده از این سرویس می‌توانید ماشین‌های ایرانی و حتی خارجی لوکس را در کرج با هزینه‌ای کمی اجاره کنید و خیال خود را از بابت رفت‌وآمد راحت کنید.

ما هیچ خودرویی پیدا نکردیم که مطابق با معیارهای شما باشد  

شرایط اجاره خودرو بدون راننده در کرج

برای اینکه بتوانید خود را به‌صورت بدون راننده اجاره کنید، شرکت رنت اتو شرایط خیلی ساده و راحتی برای شما در نظر گرفته است. شما برای اجاره خودرو بدون راننده فقط به یک سری مدارک مثل کارت ملی یا مدرک شناسایی، گواهینامه رانندگی و یک سفته یا چک ضمانت به مبلغ خودرو نیاز دارید. حتی در بعضی شرایط برای اجاره خودرو می‌توانید مبلغی را به‌عنوان ودیعه در گرو شرکت بگذارید و در زمان تحویل بعد از پرداخت قیمت اجاره خودرو، پول ودیعه خود را تحویل بگرید. برای اطلاع از این موضوع می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آن‌ها مشاوره بگیرید.

ما هیچ خودرویی پیدا نکردیم که مطابق با معیارهای شما باشد  

شرایط اجاره خودرو با راننده در کرج

اجاره خودرو با راننده در کرج کمی از اجاره ماشین بدون راننده ساده‌تر است. در این شرایط چون شما نیازی نیست پشت فرمان بنشینید و رانندگی کنید، پس مسئولیت‌ها نیز بر عهده فرد دیگری است. شما در این شرایط فقط باید یک مدرک شناسایی ارائه دهید و برای بسته به نوع ماشین‌ها مبلغ ودیعه موردنظر را ارائه دهید یا به‌صورت چک یا سفته مبلغ را به ضمانت بگذارید. همچنین پایان مدت‌زمان اجاره، راننده مبلغ اجاره را از شما دریافت می‌کند و اتمام قرارداد را شما امضا خواهید کرد.

چگونه در کرج خودرو اجاره کنیم؟

به‌راحتی و آب خوردن می‌توانید در کرج ماشین اجاره کنید. فقط کافی است به سایت رنت اتو بروید و در قسمت اجاره خودرو، شهر و ماشین موردنظر خود را انتخاب کنید و پس از رزرو با کارشناسان ما تماس بگرید و تا روز و ساعت تحویل خود را هماهنگ کنید. همچنین کارشناسان ما تمامی شرایط را به‌صورت کامل و دقیق به شما توضیح می‌دهند.

اجاره خودرو در کرج 2 - اجاره خودرو در کرج

شرایط اجاره ماشین عروس در کرج

اگر نیاز به ماشین عروس دارید، تبریک می‌گوییم، ما یک پیشنهاد عالی برای تهیه ماشین عروس برای شب عروسی شما داریم. شما می‌توانید به‌راحتی از شرکت رنت اتو یک خودرو لوکس خارجی یا خودرو ایرانی را برای شب عروسی خود از ما اجاره کنید. هم می‌توانید خودرو را با راننده از ما اجاره کنید و هم بدون راننده. همچنین ما برای ساده‌تر شدن روند اجاره شرایط ویژه‌ای برای اجاره ماشین عروس در نظر گرفته‌ایم که شما راحت می‌توانید از این سرویس استفاده کنید. هم‌اکنون شما می‌توانید از خدمات اجاره ماشین عروس در شهر کرج نیز بهره‌مند شوید و ماشین خود را این شهر بزرگ در شب رویایی عروسی خود را اما بخواهید.

شرایط تحویل اجاره خودرو در کرج

شما می‌توانید زمان و ساعت تحویل خودرو را با کارشناسان ما هماهنگ کنید. هر زمان که بخواهید باید چند ساعت قبل با ما هماهنگ کنید که ماشین در زمان و ساعت مقرر به شما تحویل داده شود. همچنین در زمانی که مدت‌زمان اجاره ماشین با پایان برسد، شما باید در همان‌جایی که ماشین را تحویل گرفتید، تحویل دهید. یا اینکه می‌توانید با هماهنگی کارشناسان ما در شهر کرج در محل دیگری ماشین را تحویل دهید.

اجاره خودرو در کرج 1 - اجاره خودرو در کرج

هزینه اجاره خودرو در کرج

قیمت اجاره خودرو در کرج به‌صورت کامل نسبت به ماشینی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است. هزینه و شرایط اجاره بعضی از ماشین‌ها مثل هم هستند اما در بعضی از ماشین‌ها نیز این شرایط فرق دارد. به همین دلیل حتماً بعد از ثبت درخواست رزرو داخل سایت، با کارشناسان ما جهت استعلام قیمت در ارتباط باشید؛ اما یقین داشته باشید که شرکت رنت اتو با تلاش‌های فراوان سعی می‌کند که بهترین ماشین‌ها را با کمترین قیمت‌ها به شما اجاره دهد. ما سعی می‌کنیم که همه بتوانند از خدمات اجاره ماشین‌های ما بهره‌مند شوند.

چه خودرویی مناسب برای اجاره خودرو در کرج است؟

شما می‌توانید هر خودرویی که دوست دارید را در شهر بزرگ کرج اجاره کنید. دقیقاً نمی‌توان گفت که چه خودرو مناسب این شهر است، اما خودروهای لوکس مثل بنز، لکسوس یا لندکروز یا ماشین‌های شاسی‌بلند طرفداران زیادی دارند. کرج به دلیل اینکه شهر بزرگ و وسیعی است، مخصوص ماشین‌های شاسی‌بلند و جاگیر می‌باشد؛ اما خب در بعضی از شهرهای شلوغ ماشین‌های بزرگ کمی دست‌وپا گیر هستند؛ اما بازم می‌توانید هر ماشینی که دوست دارید را از ما اجاره کنید.

اجاره ماشین بدون چک و سند کرج

خیلی از شرکت‌ها برای اجاره ماشین، از شما چک و سند دریافت می‌کنند. این موضوع ممکن است برای همه قابل انجام نباشد؛ اما ما شرایط دیگری را برای اجاره خودرو در کرج فراهم کرده‌ایم تا شما عزیزان بتوانید به‌راحتی هر خودرویی را که دوست دارید را در شهر بزرگ کرج اجاره کنید. برای اطلاع از شرایط اجاره خودرو بدن چک و سند در کرج می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آن‌ها شرایط را جویا شوید. آن‌ها تمامی مراحل و اقدامات لازم را به شما می‌گویند و در تمامی مراحل شما را راهنمایی می مکنند.

Call Now Buttonبرای اجاره خودرو کلیک کنید