تهران اقدسیه / تهران نارمک
هر روز هفته 24 ساعته

اجاره خودرو در بندرعباس

اجاره خودرو در بندرعباس

بندرعباس یکی از شهرهای مهم ازنظر اقتصادی و تجاری در کشور ماست. فصل پاییز و زمستان ازنظر آب‌وهوا بهترین زمان برای سفر به این شهر است در سایر فصل‌ها بندرعباس ازنظر اقلیمی در ایران یکی از شهرهای گرم با آب‌وهوایی شرجی است که در آنجا استفاده از وسیله نقلیه برای تردد لازم و ضروری می‌باشد باوجود وسایل نقلیه عمومی و تاکسی‌های اینترنتی، داشتن خودرو شخصی برای سهولت در جابجایی بهتر و راحت‌تر است؛ و ما برای امکان رفت‌وآمد بهتر اجاره خودرو را به شما پیشنهاد می‌کنیم که به هرکجای این شهر که بخواهید سفر کنید. با اجاره خودرو در بندرعباس می توانید به هرجایی که دوست دارید سفر کنید و از گشت و گذار لذت ببرید.

ما هیچ خودرویی پیدا نکردیم که مطابق با معیارهای شما باشد  

شرایط اجاره خودرو در بندرعباس

برای اجاره ماشین شرایط خاص و ویژه‌ای لازم نیست و شما می‌توانید به‌راحتی خودرو موردنظر خود را در اختیار داشته باشید. البته اجاره خودرو در دو حالت ممکن است یا به همراه راننده یا بدون راننده که هرکدام مستلزم شرایطی است اگر ماشین را بدون راننده می‌خواهید باید سن شما بیشتر از 20 سال و دارای گواهینامه رانندگی و از قوانین راهنمایی و رانندگی مطلع باشید در هنگام تصادف برای خسارات وارد آمده نگرانی نداشته باشید چون تمامی خودروهای شرکت رنت اتو دارای بیمه بدنه و شخص ثالث می‌باشند که شما برای خسارت فقط مبلغ فرانشیز را پرداخت می‌کنید.

ما هیچ خودرویی پیدا نکردیم که مطابق با معیارهای شما باشد  

اجاره خودرو با راننده در بندرعباس

شما می‌توانید برای تردد راحت‌تر، مسیریابی بهتر، ایمنی بیشتر و رانندگی حرفه‌ای از رانندگان ما استفاده کنید و با خاطری آسوده و خودرو را با راننده در اختیار داشته باشید. با توجه به مکان‌های تفریحی و گردشگری در این شهر ازجمله چشمه آبگرم گنو، معبد هندوها، کلاه‌فرنگی، قلعه فین و… بهترین گزینه استفاده از یک راهنما بومی که می‌تواند همان راننده ماشین باشد، البته در نظر داشته باشید که هزینه و مخارج غذا و جای خواب راننده به عهده شما می‌باشد.

مدارک لازم اجاره خودرو در بندرعباس

اجاره ماشین از شرکت رنت اتو مستلزم ارائه یک سری مدارک ازجمله کارت ملی یا کارت شناسایی آدرس دقیق محل اقامت و اگر خودرو را بدون راننده می‌خواهید ارائه گواهینامه‌ی معتبر و چک یا سفته به مبلغ موردنظر نسبت به ماشین مدنظر لازم است و در صورت نداشتن چک شما باید مبلغی را به‌صورت ودیعه در اختیار شرکت بگذارید که بعد از پایان مدت اجاره به شما برگردانده می‌شود از دیگر مدارکی که می‌توان برای جایگزینی بکار برد سند ملک است. البته باید این را هم در نظر داشته باشید که مبلغ ودیعه که برای ماشین گرو شرکت رنت اتو می‌گذارید، به نوع ماشین و مدل آن بستگی دارد و مبلغ برای همه ماشین‌ها یکسان نیست

اجاره خودرو در بندرعباس 3 - اجاره خودرو در بندرعباس
اجاره خودرو در بندرعباس

اجاره خودرو بدون راننده در بندرعباس

هرکس در طول زندگی دوست دارد با ماشین لوکس موردعلاقه‌اش رانندگی کند. شرکت رنت اتو این امکان را به شما می‌دهد که لذت و هیجان رانندگی با بهترین و لوکس‌ترین ماشین‌ها بهره‌مند شوید. ماشین‌هایی مثل لکسوز، پورشه، مازاراتی، بنز و… البته برای اجاره و استفاده از چنین خدماتی لازم است که شما دارای گواهینامه‌ی معتبر و سن بالای 20 سال داشته باشید. همچنین تمامی ماشین‌های ما دارای بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه می‌باشند که اگر چنانچه از طرف شما خسارتی به ماشین وارد شود، شما نیازی به پرداخت کل هزینه خسارت ندارید و فقط باید هزینه فرانشیز بیمه را پرداخت نمایید.

اجاره ماشین در بندرعباس با قرارداد تضمینی

قرارداد فی‌مابین برای شما و شرکت باعث می‌شود که شما اطمینان کامل را از هر نظر به مسائل قانونی داشته باشید و موجب فراق خاطر شما بابت ودیعه و یا سندی که برای ضمانت نزد شرکت گذاشته‌اید باشد. شاید شرکت‌های دیگری هم برای اجاره خودرو وجود داشته باشند اما باید بدانید که شرکت رنت اتو قرارداد تضمینی با شما می‌بندد که هم خیال شما راحت باشد و هم خیال ما که بتوانیم هر دو طرف باهم همکاری خوبی داشته باشیم.

اجاره خودرو در بندرعباس 1 - اجاره خودرو در بندرعباس
اجاره خودرو در بندرعباس

اجاره ماشین عروس در بندرعباس

همان‌طور که میدانید شب عروسی یکی از خاطره سازترین شب‌های عمر یک انسان است و دوست دارد شبی خاطره‌انگیز را برای خود و همسر موردعلاقه‌اش رقم بزند در ابتدای زندگی داشتن یک ماشین آخرین‌مدل و لوکس برای همه قابل‌دسترس نیست. شرکت رنت اتو این مژده را به همه‌ی زوج‌های جوان می‌دهد که هر ماشینی را که دوست داشته باشند در اختیارشان قرار دهد برای قیمت هم نگران نباشید، رنت اتو لحظاتی خوش را برای شما عزیزان در شهر بندرعباس فراهم می‌کند.

چگونه در بندرعباس ماشین اجاره کنیم؟

شما می‌توانید هر مدل ماشین را در شهر بندرعباس از طریق سایت شرکت رنت اتو درخواست نمایید کافی است نام شهر و ماشین موردنظر خود را انتخاب کرده و با پر کردن فرم و ارسال ثبت درخواست رزرو ماشین خود را تکمیل نموده تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و هماهنگی‌های لازمه را انجام دهند و یا از طریق راه‌های ارتباطی دیگر مانند واتس اپ، تلگرام، اینستاگرام و یا تماس تلفنی مستقیم با کارشناسان مربوطه اقدام نمایید کارشناسان ما 24 ساعته در طول شبانه‌روز برای اطلاع‌رسانی و خدمات در خدمت شما می‌باشند، رنت اتو سفر خوشی را برای شما آرزومند است.

Call Now Buttonبرای اجاره خودرو کلیک کنید